نسخه چاپی

خلعتبری؛

رحمتی مرا می بیند، استرس می گیرد!

مهاجم سابق پرسپولیس عقیده دارد حق مهدی شریفی، مهاجم جوان سپاهان بود كه عنوان پدیده لیگ سیزدهم را كسب كند.

به گزارش نما، محمدرضا خلعتبری در خصوص عنوان پدیده لیگ سیزدهم گفت: «عباس‌زاده مهاجم پرسپوليس همزبان و رفيق من است ولي مهدي شريفي پارسال براي سپاهان فوق‌العاده کار کرد و تا چند روز قبل از سفر تيم‌ملي به برزيل در فهرست 28 نفره تيم‌ملي بود و اميدوارم با اين اتفاق انگيزه‌اش را از دست ندهد.»



خلعتبري ادامه داد: «فصل قبل آندرانيک تيموريان، سيدجلال حسيني و محسن بنگر از بازيکنان موفق ليگ بودند و انتخاب آندو را تبريک مي‌گويم. در بخش انتخاب مربي برتر نيز مسلماً حسين فرکي استحقاق کسب اين عنوان را داشت.»



از مهاجم سپاهان درباره حرف و حديث‌ها روي گل دوم اين تيم در بازي با پيکان پرسيديم که گفت: «به نظر گل ما آفسايد بود ولي خيلي ميليمتري! اما در صحنه‌اي که بازيکنان پيکان اعتقاد به پنالتي داشتند، بايد بگويم قبل از آن روي غفوري بازيکن ما خطا شده بود. ضمن اينکه حق مسلم سپاهان بود 3 امتياز را بگيرد و ما 4، 5 موقعيت عالي گلزني را از دست داديم.»



خلعتبري که با رحمتي رفاقت و شوخي دارد، درباره تقابلش با اين دروازه‌بان گفت: «سيدمهدي رفيقم است و براي همين سعي کردم به سايرين پاس گل بدهم و خودم او را نرنجانم! بي‌شک رحمتي از بهترين دروازه‌بانان قاره آسياست اما با همين کيفيت وقتي مرا مقابلش مي‌بيند، استرس مي‌گيرد! (خنده)»

۱۳۹۳/۵/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...