نسخه چاپی

خواهرزاده رئیس در لیست ایران برای المپیك

۱۶ ورزشكاری كه تركیب كاروان ایران را برای حضور در دومین دوره بازی‌های المپیك نوجوانان تشكیل می‌دهند، معرفی شدند. این تركیب شامل ۱۴ ورزشكار پسر و دو ورزشكار دختر در قالب ۹ رشته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، در فاصله ۱۰ روز مانده به آغاز دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان در نانجینگ چین، ترکیب کاروان ایران برای شرکت در این دوره از بازی‌ها مشخص شد. کاروان ایران این کاروان با مجموع ۱۶ ورزشکار شامل یک ورزشکار در چهار رشته شنا، جودو، تیراندازی و سوارکاری، سه ورزشکار در دو رشته تکواندو (دو سهمیه مردان و یک سهمیه زنان) و دوومیدانی و دو ورزشکار در سه رشته والیبال، کشتی فرنگی و وزنه‌برداری در این دوره بازی‌های حضور خواهد داشت.

اسامی ۱۶ ورزشکار اعزامی ایران به المپیک نوجوانان نانجینگ به این شرح است:

* تکواندو: مهدی اسحاقی، دانیال صالحی مهر، کیمیا علیزاده
* دوومیدانی: جواد شوریابی، آرین زرکانی، محمدرضا رحمانی
* والیبال ساحلی: محمدرضا شبیری، کیوان صحنه
* کشتی فرنگی: محمدرضا آقانیا، کرامت عبدولی
* وزنه‌برداری: سعید رضازاده، رضا بیرواند
* جودو: رامین صفویه
* سوارکاری: سعید کلانتری
* تیراندازی: نجمه خدمتی
* شنا: راهام پیروانی

در بین اسامی ورزشکاران اعزامی به المپیک نانجینگ نام سعید رضازاده خواهرزاده رئیس فدراسیون وزنه برداری هم دیده می شود.

دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان طی روزهای ۲۵ مردادماه تا ۶ شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود. بر خلاف رویدادی مانند بازی‌های آسیایی که تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده در آن بر اساس زمان آغاز رقابت‌های مربوط به رشته خود، راهی محل برگزاری بازی‌ها می‌شوند، کاروان‌های ورزشی برای بازی‌های المپیک نوجوانان به صورت همزمان و واحد به محل برگزاری این بازی‌ها اعزام می‌شوند.

بر همین اساس ۱۶ ورزشکار ایران در این بازی ها ۲۱ مردادماه و در فاصله چهار روز مانده به آغاز دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ در قالب کاروانی متشکل از مربیان خود و پزشک راهی چین می‌شوند. کاروان ورزش ایران بلافاصله پس از اتمام این رویداد یعنی ۷ شهریورماه به کشور باز می‌گردد.

شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک سرپرست کاروان اعزامی ایران به دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان است.

۱۳۹۳/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...