نسخه چاپی

چوچین: ایران شانس اول صعود به نیمه‌نهایی است

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14سال كره شمالی در كنفرانس خبری پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.

به گزارش نما به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سرمربي تيم ملي فوتبال زير14 سال کره شمالي گفت: بازي سختي برابر ايران داشتيم و شکست تيم قدرتمند ايران بسيار سخت و دشوار بود اما درعين سختي از اين برتري بسيار خوشحال هستيم. اين پيروزي کار ما را براي صعود به دور مسابقات هموار کرد و بايد از امروز به فکر بازي‌هاي دور بعد باشيم.

وي افزود: تيم ملي ايران بسيار قوي ظاهر شد و براي برتري از جان مايه گذاشتند. اما تاکتيک ما در اين ديدار استفاده از شوت و پاس‌هاي قطري بود و روي شوت از راه دور خوب کار کرده ايم و همچون بازي با عربستان توانستيم مقابل ايران از اين تاکتيک گلزني به خوبي استفاده کنيم که خوشبختانه درنهايت روي همين تاکتيک به گل رسيديم.

چو‌چين بيان کرد: تشويق هاي تماشاگران منجر به حمله هاي بيشتر تيم ايران شده بود اما با تسلط در بازي و بازي منسجم توانستيم به خوبي مقابل نفوذ اين تيم ايستادگي کنيم. به اعتقادم تيم ملي ايران شانس اول صعود به مرحله نيمه نهايي مسابقات است.

وي در پايان گفت: در بازي بعدي برابر تيمورشرقي براي پيروزي به ميدان مي‌رويم و به تساوي در اين ديدار قانع نيستيم چراکه مي‌خواهيم بازي جوانمردانه‌اي به نمايش بگذاريم.

۱۳۹۳/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...