نسخه چاپی

خداحافظی احساسی افشین قطبی با هواداران شیمیزو

عکس خبري -خداحافظي احساسي افشين قطبي با هواداران شيميزو

سرمربی پیشین تیم شیمیزو اس‌پالس با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، افشین قطبی که به تازگی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری تیم فوتبال شیمیزو اس‌‌پالس اخراج شده است با انتشار پیامی در سایت رسمی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

افشین قطبی در سایت رسمی خود این پیام را گذاشت: خداحافظ شیزوکا. سه‌ سال و نیم به یکباره به پایان رسید. از اینکه از کادرفنی‌ام، بازیکنانم و هواداران شیمیزو که همانند خانواده‌ام هستند، جدا می‌شوم احساس خیلی بدی دارم. در این مدت تمامی قلب و روحم، خونم و عشقم را پای شیمیزو ریختم. نتایج همه پیشرفتی را که ما در این مدت داشتیم، نشان نداد ولی این ماجراجویی الهام‌بخش نسل جدیدی بود. اصلاً از کاری هم که در این تیم کردم، پشیمان نیستم و تنها خاطرات شگفت‌انگیز در ذهن و قلبم نقش بسته است. از صمیم قلبم به خاطر عشق، فداکاری و حمایتی که از من داشتید، قدردانی می‌کنم. به خاطر حمایت‌های همیشگی‌تان از شما تشکر می‌کنم. همیشه به خاطرم خواهید ماند. خداحافظ شیزوکا.

قطبی ۵۰ ساله که پیش از این هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت در سال ۲۰۱۱ به سرمربیگری شیمیزو اس‌پالس منصوب شد و در همان فصل اول با این تیم به مقام دهمی دست یافت. با وجود جوانگرایی افشین قطبی در شیمیزو این تیم پیشرفت خاصی نداشت و در فصول ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ با این تیم به مقامی بهتر از نهمی در جی‌لیگ دست نیافت.

او در ۱۷ بازی که در فصل جاری جی‌لیگ هدایت شیمیزو را بر عهده داشت رکورد شش پیروزی، هشت شکست و سه تساوی را از خود بر جای گذاشت.

۱۳۹۳/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...