نسخه چاپی

یك مشكل به مشكلات دایی اضافه شد

حمیدرضا علی عسگر هم به احتمال زیاد شرایط حضور در بازی مقابل ذوب اهن را برای پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از مشرق، این طور که به نظر می رسد، بدشانسی های دایی در لیگ چهاردهم تمامی ندارد. در ادامه این بدشانسی ها، چند لحظه پیش خبر رسید مصدومیت حمیدرضا علی عسگری هم جدی است و او بازی با ذوب آهن را از دست داده است. حمیدرضا علی عسگری این هفته هنوز در تمرینات پرسپولی حضور پیدا نکرده و دلیل آن هم دردی است که از ناحیه همسترینگ پا دارد. کادر پزشکی پرسپولیس روز دوشنبه از این مدافع خواست برای روشن شدن میزان آسیب دیدگی اش از پای خود MRI بگیرد. چنانچه پارگی در همسترینگ پای او دیده شود او حداقل یک ماه دور از میادین خواهد بود.

680577_505.jpg


خود علی عسگری در خصوص آخرین وضعیتش می گوید: متاسفانه بد موقعیتی مصدوم شدم و به نظر خودم بدشانس ترین بازیکن تیم هستم. البته شاید اگر مقابل فولاد بازی نمی کردم آسیب دیدگی ام برطرف می شد، اما با درد جزئی در این بازی به میدان رفتم و چون مسابقه خیلی سنگین بود مصدومیتم تشدید شد. امیدوارم پارگی در همسترینگم وجود نداشته باشد چرا که در آن صورت چند مسابقه را از دست می دهم.

به گفته کادر پزشکی پرسپولیس علی عسگری قطعا به بازی با ذوب آهن نخواهد رسید و زمان دقیق بهبودی او بعد از مشخص شدن جواب MRI وی مشخص می شود.

عکسی که در زیر می بینید مربوط به تمرینات روز گذشته است که علی عسگری زیر نظر پزشکان کارش را دنبال کرد.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...