نسخه چاپی

محاكمه یك زن كودك‌آزار در دادگاه

به گزارش نما به نقل از ایران، زن و شوهری آمریکایی که سرپرستی چند کودک به آن‌ها واگذار شده بود، به‌جرم آزار و اذیت و بدرفتاری با کودکان بازداشت شدند.


به‌گزارش پلیس دنور این زن 36 ساله به‌نام «رولیندا بیلی» که متهم اصلی شناخته می‌شود با چهار پسربچه دو تا شش ساله رفتاری غیر انسانی داشته است.


قاضی پرونده در این باره اعلام کرد که «رولیندا» به همراه همسر خود کودکان را در وضعیت تأثر‌آوری تحت حضانت داشتند. رولیندا در دادگاه به شش فقره سوءاستفاده از کودکان محکوم شد. این زوج کودکان را در آپارتمانی پر از کثافت نگهداری می‌کردند و درست به تغذیه شان نمی‌پرداختند.



کودکان که هویتشان فاش نشده همگی دچار آسیب‌های جسمی و روحی شدیدی شده‌اند و به همین علت بچه‌های بی‌سرپرست را از زن و شوهر بی‌رحم پس گرفته‌اند.



سخنگوی دفتر دادستانی در این باره می‌گوید: وضعیت کودکان بسیار اسفبار بوده است و مأموران پلیس آن‌ها را در وضعیت بسیار غم‌انگیزی یافته‌اند. در حال حاضر این زن با محکومیت هفت سال زندان روبه‌رو است و سرپرستی کودکان نیز از وی سلب شده است. او در حالی که با وکیل خود در حال خروج از دادگاه بود بسیار عصبانی به‌نظر می‌رسید و به عکاسان و خبرنگاران پرخاش می‌کرد.

۱۳۹۳/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...