نسخه چاپی

دستگیری جاعل سابقه‌دار یك و نیم میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی شبستر آذربایجان شرقی از دستگیری جاعل سابقه‌دار كه نزدیك به دو میلیارد ریال كلاهبرداری كرده بود، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی صفایی در تشریح خبر فوق گفت: شخصی با ارائه گزارشی مدعی شد که جهت مصاحبه دخترم که در رشته پزشکی در دانشگاه زاهدان قبول شده بود به این دانشگاه مراجعه کردم که در مسیر برگشت با شخصی آشنا شدم که خود را مشاور یکی از مقامات دولتی مهم معرفی و اعلام نمود که توانایی انتقال دخترم از دانشگاه زاهدان به دانشگاه جلفا را دارد که برای انجام این کار مبلغ یک میلیارد و چهارصد و شصت میلیون ریال بهمراه 13 سکه بهار آزادی در چند مرحله از من اخاذی کرده است.

وی افزود: با انجام تحقیقات و جمع آوری دلایل و مدارک و استفاده از بانک اطلاعاتی سازمانی مشخصات کامل متهم شناسایی و با استعلام از سامانه مشخص شد که نامبرده دارای یک فقره سابقه کیفری به اتهام محکومیت مالیاتی است که با رؤیت تصویر استخراجی از سامانه توسط شاکی متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با تکمیل تحقیقات و اثبات ادعای شاکی متهم موصوف در تبریز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پس از اخذ نیابت توسط ماموران این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شبستر آذربایجان شرقی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات نسبت به بزه انتسابی یعنی کلاهبرداری با جعل عنوان مختلف اعتراف نمود که در ادامه تحقیقات شخص دیگری اهل و ساکن اسکو با ارائه گزارشی دیگر مدعی شد که متهم موصوف با معرفی خود به عنوان مشاور سازمان های دولتی به قصد استخدام در پست معاونت شرکت یکی از استان ها مبلغ 300 میلیون ریال از وی اخذ کرده است.

این مقام انتظامی گفت: در پایان و با تکمیل تحقیقات، پرونده به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب از دادگاه روانه زندان شد.

۱۳۹۳/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...