نسخه چاپی

اعزام خبرنگاران داوطلب به غزه

مدیركل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به استقبال خوب خبرنگاران و تصویربرداران ایرانی برای اعزام به غزه،گفت: هیچ مشكلی برای اعزام متقاضیان وجود ندارد و تنها باید مكاتبات رسمی با معاونت مطبوعاتی صورت گیرد.

به گزارش نما، حسن محرابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با محکوم کردن جنایات ددمنشانه و بی رحمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه به طومار امضا شده برای اعلام آمادگی اعزام خبرنگاران ایرانی به فلسطین برای پوشش وقایع این جنگ اشاره کرد و گفت: در قبال عکاسان و خبرنگاران متقاضی اعزام به مناطق جنگی به ویژه عراق و غزه خود را سهیم می دانیم و این مهم را وظیفه خودمان می دانیم.

به گفته وی در زمینه اعزام اهالی رسانه به مناطق جنگی در خاورمیانه نیز افراد متقاضی باید از طریق رسانه های خود اعلام آمادگی کنند تا به درخواست آنان با توجه به امکانات و بودجه ای که در اختیار داریم پاسخ دهیم.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اظهار داشت: هم اکنون در حال امکان سنجی هستیم که البته باید به شکل رسمی با ما مکاتبه شود و بعد با توجه به اعتبار و ضمن هماهنگی با وزارت امور خارجه این امکان را فراهم کنیم.


* انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی رسالت اصلی خبرنگاران

محرابی تصریح کرد که انعکاس مظلومیت مردم فلسطین و غزه و البته عراق و انتشار اخبار واقعی از جنایات صهیونیست ها وداعش امروز وظیفه و رسالت اصلی روزنامه نگاران و عکاسان است و معاونت مطبوعاتی آماده تقویت این دیدگاه در رسانه ها ست برای همین از متقاضیان اعزام به این مناطق به صورت مادی و معنوی حمایت لازم را خواهیم کرد.

به گفته وی در حال حاضر نیز هیچ مشکلی برای اعزام عکاسان و خبرنگاران متقاضی به مناطق جنگی خاورمیانه وجود ندارد، فقط باید تقاضای خود را به ما اعلام کنند تا روند اداری آن طبق استانداردها انجام شود.

۱۳۹۳/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...