نسخه چاپی

هجوم اشرار مسلح، به منزل آیت‌ الله طاهری‌ شیرازی

عکس خبري -هجوم اشرار مسلح، به منزل آيت‌ الله طاهري‌ شيرازي

منزل شخصی آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی موسس حوزه علمیه حجت‌ابن الحسن توسط سه تن مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از شرق، سیدشهاب‌الدین طاهری شیرازی با اعلام این خبر افزود: آیت‌الله سیدنورالدین طاهری شیرازی امام جماعت مسجد حجت‌ابن الحسن عسگری واقع در خیابان سهروردی و موسس حوزه علمیه حجت‌ابن الحسن است و در حال حاضر بیش از 90 سال سن دارد.



وی افزود: منزل ایشان واقع در خیابان شهیدکلاهدوز یک مرتبه اوایل ماه مبارک رمضان مورد سرقت قرار گرفت که ایشان دراین زمان در منزل نبود و برای اقامه نماز جماعت به مسجد رفته بودند.



فرزند آیت‌الله طاهری‌شیرازی با بیان اینکه منزل ایشان هم دفتر حوزه علمیه و هم صندوق قرض‌الحسنه است اظهار کرد: در سرقت قبلی 20 میلیون تومان از محل وجوهات حوزه به سرقت رفت که مجددا روز چهارشنبه (22 مرداد ماه)ساعت 2 بعدازظهر که راننده و همسر ایشان در منزل حضور نداشتند سه فرد مسلح به چاقو و قمه وارد منزل وی شده و ایشان را که تنها در منزل بود، تهدید می‌کنند.



وی افزود: این سه سارق آیت‌الله را با عمامه به صندلی بسته و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند به گونه‌ای که در تمام بدن ایشان آثار کبودی مشاهده می‌شود.

طاهری شیرازی با بیان اینکه این سارقین تمام اموال منزل را از بین برده‌اند تا بتوانند گاوصندوق قرض‌الحسنه را پیدا کنند، گفت: آنها آیت‌الله را تهدید کردند که اگر کلید گاو صندوق را در اختیارشان قرار ندهد او را خواهند کشت.



به گفته وی، پلیس و ماموران آگاهی در جریان این امر قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

فرزند آیت‌الله طاهری شیرازی در تماسی مجدد با ایسنا با اصلاح بخشی از اظهارات پیشین خود تاکید کرد:‌ سارقان از سرایدارهای قبلی نبودند.



وی ادامه داد: بیش از 60 میلیون تومان از وجوهات مردمی مربوط به حوزه علمیه و صندوق قرض الحسنه، توسط این سه سارق مسلح به سرقت رفته است. البته در این حادثه به سریدارهای قبلی که به عنوان راننده حاج بودند شک وجود دارد. ضمن آنکه پیش از این نیز آیت‌الله توسط یکی از اشخاصی که در زندان به سر می‌برد، مورد تهدید به قتل و آتش‌زدن منزل قرار گرفته بود.



طاهری شیرازی در خاتمه با اشاره به خدمات و سوابق آیت الله طاهری شیرازی از دولت و مسئولان قضایی و انتظامی درخواست کرد نسبت به بررسی پرونده این حادثه و موارد مشابه تسریع به عمل آروده و نگذارنند این گونه حوادث در ابهام باقی بماند.



فرزند آیت‌الله طاهری‌شیرازی درباره وضعیت جسمی پدر نیز گفت: ایشان در حال حاضر تحت درمان قرار دارند و ضعف جسمانی شدیدی دارند.

همچنین پیگیری خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که پرونده سرقت از بیت آیت‌ الله طاهری‌ شیرازی به صورت ویژه در پلیس آگاهی ناجا در حال پیگیری و بررسی است.



۱۳۹۳/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...