نسخه چاپی

بازی خداحافظی برای كلوزه، مرته‌ساكر و فیلیپ لام

اعلام تصمیم خداحافظی توسط پرمرته ساكر از تیم ملی آلمان ، باعث شد سرمربی و مدیر تیم ملی آلمان و رئیس دی اف بی به این خبر واكنش نشان دهند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، یوآخیم لو در واکنش به خداحافظی مرته‌ساکر گفت: " پر بسیار بازیکن قابل اعتماد و وظیفه‌شناسی بود. در ده سالی که برای تیم ملی بازی کرد، همیشه خیالم از بابت او راحت بود. در سال‌های اخیر روز بروز هم عالی‌تر می‌شد. او در جام جهانی برزیل از مهمترین و اثرگذارترین بازیکنان ما بود. فقدان او، هوش، تجربه بالا، موقعیت شناسی و از همه مهم‌تر شخصیتش در تیم ملی احساس خواهد شد.

اولیور بی‌یرهوف (مدیر تیم ملی) نیز گفت: "درست مثل جام‌جهانی آفریقای جنوبی، مرته‌ساکر یک نقطه اتکا و به معنای واقعی کلمه وزنه تیم ما بود. نه تنها به دلیل آمادگی بدنی که داشت، بلکه بیشتر بخاطر توانایی‌های ورزشی و شخصیتی اش. الان فقط میتوانم بگویم متشکریم."

ولفگانگ نی‌یرزباخ رئیس فدراسیو فوتبال آلمان نیز در این مورد اظهارنظر کرد: "پر مرته‌ساکر نمونه تمام‌عیار یک بازیکن ملی بود. او نه تنها داخل زمین، بلکه بیرون از زمین نیز الگو به حساب می‌آید. رفتار وی در یورو 2012 از خاطرم پاک نمی‌شود که با اینکه بازیکن ذخیره بود اما با تمام وجود بازیکنان داخل زمین را تشویق و حمایت می‌کرد. خوشحالم که با برد جام جهانی 2014، افتخاری دیگر به افتخاراتش افزوده شد. دیروز تلفنی با او صحبت کردم و از وی خواستم در بازی مقابل تیم ملی آرژانتین که سوم سپتامبر در دوسلدورف انجام می‌شود حضور داشته باشد. قصد داریم در این بازی آنگونه که شایسته است برای او، فیلیپ لام و کلوزه مراسم خداحافظی برگزار کنیم."

۱۳۹۳/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...