نسخه چاپی

اهالی تلویزیون برای كودكان غزه طومار نوشتند

عکس خبري -اهالي تلويزيون براي کودکان غزه طومار نوشتند

به دنبال حمایت رسانه‌ای سیمای جمهوری اسلامی از كودكان و مردم مظلوم غزه این بار اهالی تلویزیون قلم به دست گرفته و با امضاء طوماری حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را محكوم كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بیش از ۶۰۰ نفر از مدیران، تهیه کنندگان، گزارشگران، مجریان و کارکنان معاونت سیما با امضاء طوماری حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کردند.

امضاء کنندگان این طومار با محکوم کردن رژیم جنایت کار اسرائیل با تاکید بر حملات یک ماه گذشته اسرائیل آورده‌اند: بسیاری از مناطق مسکونی، درمانی، مدارس، عبادتگاه‌ها، زیارتگاه‌ها، بازار‌ها و مراکز تجمع مردم در باریکه غزه، از زمین، دریا و هوا هدف بمباران ارتش صهیونیستی قرار داشته که نتیجه آن کشته شدن بیش از ۳۰۰ کودک، ۲۰۰ زن و ۷۰ سالخورده بی‌گناه، مظلوم و بی‌دفاع بوده است.

امضاء کنندگان از تمامی دست‌اندرکان رسانه‌ای در سراسر دنیا خواستند، در برابر این فجایع انسانی سکوت نکرده و وجدان خود را در برابر نفوذ و فشار و پول صهیونیست‌ها و حامیانشان زیر پا نگذارند و با شجاعت و آزادگی، واقعیت جنایت‌ها در غزه را به افکار عمومی در جهان انتقال دهند.

پیش از این شبکه‌های سیما با اقدامی هماهنگ در دفاع از کودکان غزه بزرگ‌ترین کمپین رسانه‌ای را رقم زده و با دعوت از هنرمندان، شعرا، برنامه سازان حوزه کودک، کشتار وحشیانه مردم غزه را محکوم کردند.

امضاء طومار توسط مدیران، تهیه کنندگان، مجریان، گزارشگران و کارکنان معانت سیما اقدام دیگری در جهت حمایت از این مردم بی‌دفاع بود که با استقبال روبه شد. در میان این طومار اسامی آشنایی همچون علی دارابی معاون سیما و مدیران شبکه‌ها و مدیران ستادی سیما به چشم می‌خورد.

همچنین در کنار تعداد زیادی از امضاء‌ها شعارهایی نظیر «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر رژیم کودک کش»، «مرا به غزه بفرستید»، «مردم غزه مقاومت» و... به چشم می‌خورد.

۱۳۹۳/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...