نسخه چاپی

شكنجه كودك ۵ ساله در روستا

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به جرم كودك آزاری در ارومیه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از اعتماد، سردار يحيي شرفي، فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر يك مورد كودك آزاري در شهرستان اروميه، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت. در ادامه مشخص شد كودك پنج ساله از سوي ناپدري معتادش چندين بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحيه پا و بيني به‌شدت مصدوم شده است.

وي افزود: ناپدري معتاد و مادر اين پسر پنج ساله به لحاظ گريز از چنگال قانون كودك را به روستاهاي اطراف برده و برخي اوقات براي پوشش دادن به بزه‌هاي اجتماعي از قبيل تهيه مواد و ساير جرايم به‌طور كاملا پنهاني در شهرستان اروميه تردد داشته اند.

سردار شرفي تصريح كرد: محل موردنظر در يك عمليات غافلگيرانه پليس با حضور اورژانس، مديريت مركز بحران و بهزيستي و با اخذ مجوز قضايي مورد بازرسي قرار گرفته و كودك مصدوم از چنگال ناپدري و مادرش رهايي يافته و تحويل مددكاران بهزيستي شيرخوارگاه مهر شد.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان كرد: در اين راستا دو نفر دستگير و متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند. وضعيت اين كودك پنج ساله بعد از تحويل به شيرخوارگاه و بازديد مددكاران و پزشكان اين مركز رضايت بخش گزارش شده است.

۱۳۹۳/۵/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...