نسخه چاپی

نخستین اظهارات كی‌روش پس از ورود به ایران

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: «روزنامه اكیپ صحبت هایی را مطرح كرده كه صحت ندارد و برخی رسانه های داخلی هم به آن دامن زده اند.»

به گزارش نما، کارلوس کی‌روش ساعت ۲۱:۱۵ دیشب از طریق پرواز دبی - تهران وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد.



کی روش پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: «با رییس فدراسیون هماهنگی شده تا فردا با او مذاکره کنم. در این جلسه قرار است مشکلات حل شود و من قراردادم را امضا کنم.»



وی افزود: «می دانم زمان را از دست داده ایم و به همین دلیل اینجا هستم. نباید وقت را بیش از این تلف کنیم. مساله اصلی برای ما تیم ملی ایران است.»



کی روش تاکید کرد: «همانطور که پیش از این گفتم دغدغه من این است که زمان با ارزشی را از دست داده ایم و تا جام ملت های آسیا فرصت کوتاهی داریم.»



وی یادآور شد: «تمامی تیم هایی که با آنها بازی داریم در جریان برنامه هایشان قرار دارم و می دانم می خواهند چه کنند. مانند امارات و قطر. ما هم باید هر چه سریع تر به یک تصمیم واحد برسیم. مهم ترین مساله ای که وجود دارد تیم ملی ایران است.»



کی روش تاکید کرد: «بار دیگر می گویم از حضور در ایران افتخار می کنم و امیدوارم باز هم در خدمت فوتبال ایران باشم. مطمئن هستم میان من و کفاشیان اگر سوءتفاهم وجود داشته باشد آن را حل می کنیم.»



وی افزود: «هیچ شخصی بهتر از رییس فدراسیون ایران به فکر منافع فوتبال ایران نیست. او بر شرایط اشراف دارد. به همین دلیل از من خواسته به ایران بیایم و من سپاسگزارم.»



کی روش درباره اینکه گفته می شود برخی از بندهای قراردادش دست کاری شده اند گفت: «خوشحالم این صحبت را پرسیدید. روزنامه اکیپ صحبت هایی را مطرح کرده که صحت ندارد و شاید منابع دیگری که با خارجی ها در ارتباط هستند این مسائل را مطرح کرده اند. البته برخی رسانه های داخلی هم به آن دامن زده اند. اطمینان می دهم چنین حرف هایی صحت ندارد و هیچ مشکلی با فدراسیون ایران ندارم. من اینجا هستم تا با یک ذهن باز مذاکرات را انجام بدهیم.»



وی درباره اینکه تاخیر حضورش در ایران مشکل ساز شده است اظهار داشت: «مطمئنا کفاشیان در جریان همه موارد بود و جلسه فردا را هم هماهنگ کرده است. او پس از آماده کردن این موارد از من دعوت کرد که به ایران بیایم.»



کی روش درباره اینکه مازیچ، داور صرب ایران و آرژانتین بازی آرسنال و بشیکیتاش را قضاوت کرد و باعث ناراحتی ونگر شد گفت: «من این بازی را دیدم. کارت زرد دوم که منجر به اخراج آرون رمزی شد تصمیم عجولانه ای بود. بنابراین اگر فکر می کنید کار سختی در جام جهانی داشتیم باید بگویم کار ما در جام ملت های آسیا سخت تر است.»



وی افزود: «در درجه اول سه تیم از ناحیه خلیج فارس هستند که باید با آنها بازی کنیم. در درجه اول بحرین است که همیشه با آنها مشکل داریم. قطر هیچ وقت حریف آسانی برای ما نبوده است. مقابل قطر هم بازی دشواری داریم و امارات هم یکی از برترین تیم های آسیا محسوب می شود.»



کی روش خاطرنشان کرد: «اگر داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین در جام ملت های آسیا هم حضور داشته باشد باید خودمان را آماده این شرایط کنیم. می خواهیم با همه قوا در این مسابقات ظاهر شویم. خبر دارم امارات اردوی ۲۵ روزه ای در اتریش خواهد داشت. برنامه های قطر را هم بررسی کرده ام. از روند آماده سازی بحرین هم خبر دارم.»



وی افزود: «دلیل اصلی حضورم این است که با کفاشیان صحبت کرده و بگویم باید خیلی سخت کار کنیم. البته این نظرات من است و باید ببینیم فردا چه می شود.»



کی‌روش در پایان گفت: «متأسفانه وقتی خبر درگذشت مهدی نفر را شنیدیم خیلی ناراحت شدم و این افتخار را داشتم که از نزدیک با او آشنا شوم و بار دیگر از همین‌جا به خانواده، دوستان و نزدیکان مهدی نفر و اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم. خیلی او را دوست داشتم. در طول ۴ سال گذشته که ایران بودم بارها بر قلب من تأثیر گذاشته بود و به واقع در قلب من جای داشت، یک‌بار دیگر به خانواده او تسلیت خود را اعلام می‌کنم خود من هم یک برادرم را در سانحه رانندگی از دست داده‌ام و به معنای واقعی این حادثه تلخ و از دست دادن یک انسان عزیز را حس می‌کنم.»

۱۳۹۳/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...