نسخه چاپی

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی:

ظرفیت های بهشت زهرای تهران باید شناسایی شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه كشور گفت: باتوجه به حضور شهدا در بهشت زهرا به عنوان سرمایه و میراث فرهنگی نظام و ملت ما به حساب می‌آید كه می‌تواند به منزله یك قطب فرهنگی عمل كند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی" روز گذشته به مناسبت هفته دولت روز گذشته به همراه معاونان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بر مزار شهدای دولت در بهشت زهرا حضور یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی ضمن ادای احترام به شهدای دولت درباره تحولات اخیر سازمان بهشت زهرا اظهار داشت: اهتمام به انجام حکم شرعی در امور مربوط به حرمت‌گذاری به نظام جمهوری اسلامی و حضور روحانی دلالت بر این تحولات دارد.

وی گفت: تسهیل، تسریع و وسعت در ارائه خدمات از سوی سازمان بهشت زهرا تحسین‌برانگیز است چرا که این مکان یک شهر نیست بلکه همانند یک کشور است و کمتر جایی را می‌توان به این جامعیت سراغ گرفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بهشت زهرا مجمع انسانی جامعی است که می‌تواند نماد یک کشور باشد، گفت: این مکان دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید شناسایی شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: باتوجه به حضور شهدا در بهشت زهرا به عنوان سرمایه و میراث فرهنگی نظام و ملت ما به حساب می‌آید که می‌تواند به منزله یک قطب فرهنگی عمل کند.
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از ارزش‌های دینی از بهشت زهرا منتشر می‌شود.

۱۳۹۳/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...