نسخه چاپی

كفاشیان: اتاق كی‌روش را تجهیز كردیم، او می‌آید

رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان گفت: كارلوس كی‌روش به ایران باز می‌گردد تا دوباره هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در تمرین روز گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال امید کشورمان حضور میهمانان ویژه همچون کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک؛ حسین طلا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی کفاشیان، رئیس و هادی آیت‌اللهی، نایب رئیس فدارسیون فوتبال شرایط ویژه‌ای را هم به وجود آورده بود و این موضوع باعث شد بازدیدی هم از کمپ تیم‌های ملی انجام شود.

کفاشیان که به شدت پیگیر کارهای تجهیز کمپ تیم‌های ملی بوده و برخی از ساختمان‌های کمپ را هم در زمان ریاستش در فدارسیون فوتبال افتتاح کرده، همراه با حسین طلا از آخرین وضعیت کمپ تیم‌های ملی بازدید کرد تا نماینده مردم تهران تا حدودی با شرایط و امکانات تیم‌های ملی مطلع شود.

میهمانان ابتدا هنگام برگزاری تمرین تیم امید از زمین کمپ بازدید کردند و سپس علی کفاشیان آنها را به ساختمان‌های در حال احداث و دیگر مراکز کمپ تیم‌های ملی برد. ساختمانی که اکنون در کنار ساختمان اصلی کمپ تیم‌های ملی در حال ساخت است و مراحل سفت‌کاری آن پایان یافته طبق برنامه برای اسکان یافتن تیم‌های ملی بانوان خواهد بود و کفاشیان توضیحات لازم را در این خصوص به «طلا» داد.

نماینده مردم تهران در مجلس پس از توضیحات کفاشیان از ساختمان اصلی کمپ بازدیدی به عمل آورد. ابتدا از سالن کنفرانس و امکانات این سالن بازدید شد و رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کرد. وی همچنین از افتتاح موزه فوتبال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد که قصد دارند جام‌ها و عکس‌هایی که در سالن کنفرانس قرار دارد را به موزه انتقال دهند.

کفاشیان پس از ارائه توضیحات درباره طبقه اول کمپ به زمان آغاز کار کمپ تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: اینجا فقط یک زمین بود و جز خرابه چیز دیگری نمی‌دیدیم اما از این خرابه کمپ مجهزی ساختیم که مراحل ساخت آن همچنان ادامه دارد. وی سپس «طلا» را به طبقه دوم برد و اتاق مدیریت، آنالیز، کمیته‌ها و ... را به وی نشان داد. مهمترین بخش این بازدید حضور کفاشیان و «طلا» در اتاق سرمربی تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی بود که وی توضیحات جالبی را به این نماینده مجلس ارائه کرد.

کفاشیان در خصوص اتاق سرمربی تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی عنوان کرد: این اتاق خالی از امکانات بود و تنها یک اتاق کار معمولی به حساب می‌آمد، اما در ادامه تا حدودی این اتاق را تجهیز کرده و امکاناتی را برای کارلوس کی‌روش خریداری کردیم.

وی در پاسخ به سؤال حسین طلا مبنی بر اینکه تکلیف نهایی کارلوس کی‌روش چه شد و آیا وی به فعالیتش در تیم ملی ادامه خواهد داد یا نه، گفت: کی‌روش به زودی به ایران برمی‌گردد. ما اتاقش را با توجه به درخواست‌هایی که داشته تجهیز کردیم و او برمی‌گردد.

بازدید از بخش پزشکی و ساختمان کمیته پزشکی بخش پایانی بود که کفاشیان در خصوص امکانات پزشکی فدراسیون فوتبال و تجهیزاتی که در کمپ وجود دارد، صحبت کرد. رئیس فدراسیون فوتبال به وجود پرونده تمام بازیکنان لیگ برتری در ساختمان پزشکی کمپ تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تمام تیم‌های لیگ برتری قبل از ثبت قرارداد باید تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند که ما امکانات انجام این تست‌ها را در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال داریم.

وی افزود: بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن این تست‌ها می‌توانند مجوز بازی را دریافت کنند و اکنون پرونده تمام بازیکنان را در اختیار داریم و مسئولان پزشکی فدراسیون فوتبال وضعیت آنها را زیر نظر دارند. این پرونده‌ها بایگانی و ماندگار خواهد شد تا تمام اطلاعات بازیکنان در اختیارمان باشد.

پس از توضیحات ارائه شده توسط کفاشیان، «طلا» از اتاق فیزیوتراپی، لیزرتراپی، مگنت تراپی و ... نیز بازدید کرد و پس از آرزوی موفقیت برای کفاشیان و فدراسیون فوتبال از کمپ تیم‌های ملی خارج شد.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...