نسخه چاپی

صید تمساح در تهران

عکس خبري -صيد تمساح  در  تهران

در اتفاقی عجیب، یك تمساح شب هنگام با ورود به پاركینگ یك ساختمان مسكونی در غرب تهران موجب ترس و وحشت ساكنین آن شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، این جانور که از نوع تمساح مصری است توسط آتش‌نشانان گرفته شد و به مرکز حیات وحش پارک پردیسان انتقال یافت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به محض اطلاع از این حادثه، بلافاصله گروه امداد و نجات ۳ آتش نشانی را به بلوار کاشانی خیابان علامه شمالی اعزام كرد.

حمید جهانبانی فرمانده نجاتگران آتش نشانی گفت: ساكنان یك ساختمان سه طبقه مسكونی این تمساح حدودا یک متری را در پارکینگ ساختمان خود دیدند.آنان بلافاصله موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع داده و درخواست كمك كردند.

وی افزود: گروه امداد و نجات آتش نشانی سریعاً به محل حادثه رفته و با استفاده از طناب و لوازم مورد نیاز این حیوان را بدون رسیدن كوچكترین آسیبی بدام انداخته و سپس به ایستگاه انتقال دادند.

جهانبانی در مورد علت پیدا شدن این جانور در این مکان اظهار داشت: احتمال دارد این تمساح مصری به طور قاچاق وارد کشور شده وبه عنوان یک حیوان خانگی توسط فرد یا افرادی در منزل نگهداری می شد.

وی تصریح کرد: این جانور که کمتر از ۲۰ ماه سن دارد تا بیش از ۲۵ سال عمر می کند و طول آن هم تا ۶ متر هم می رسد.

وی با اشاره به این که این تمساح به ایستگاه آتش نشانی منتقل و سپس به پارک پردیسان تحویل داده شد، توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده جانوران و حیوانات وحشی خودسرانه اقدام به صید آنها نکنند چرا که ممکن است به خود و یا شهروندان صدمه وارد کنند.

این فرمانده آتش نشانی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده این گونه جانوران بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس برقرار کرده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...