نسخه چاپی

رمز پیروزی والیبال ایران مقابل ایتالیا

بازیكنان تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی جهان هم‌قسم شده بودند بخاطر مربی فقید تیم ملی بهترین نمایش را داشته باشند.

به گزارش نما، تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر ایتالیا و آمریکا به پیروزی رسید و شروع بسیار خوبی داشت؛ این نتایج در حالی رقم خورد که پیش از اعزام تیم ملی والیبال ایران به لهستان اکثر بازیکنان حرف از خستگی می‌زدند، اما یک جمله و یاد یک نفر موجب می‌شد تا انگیزه خود را از دست ندهند و با تمام قوا به مصاف حریفان بروند؛ آن هم حسین معدنی، مربی فقید تیم ملی والیبال ایران بود.

کواچ پیش از بازی برابر ایتالیا در رختکن، قبل از آنکه مسائل فنی بازی را ذکر کند، به ملی‌پوشان گفت: یادتان هست بعد از مراسم حسین معدنی، همقسم شدید که مصمم‌تر از همیشه در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شوید تا یاد حسین را زنده نگه دارید؟ اینجا همانجا است که قولش را به خودتان داده بودید. حسین هنوز در تیم ملی است و تاثیر حضورش در تیم حس می‌شود. او چند سال برای این تیم زحمت کشیده بود. فراموش نمی‌شود.

حالا ملی‌پوشان ایران به خوبی توانستند روح مرحوم حسین معدنی را شاد کنند؛ معدنی همیشه دوست داشت والیبال ایران به سطحی برسد که بتواند آمریکا را شکست دهد و حالا این اتفاق در حالی رقم خورد که دیگر خودش نیست. با این شرایط می‌توان گفت که "حسین؛ رمز پیروزی شاگردان کواچ برابر ایتالیا و آمریکا" بود.

تیم ملی والیبال ایران فردا از ساعت ۱۹ در سومین مسابقه خود به مصاف فرانسه خواهد رفت.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...