نسخه چاپی

آخرین ماه های حضور ضرغامی در صدا و سیما

رییس سازمان صداوسیما درخصوص ماه‌های پایانی ریاستش بر سازمان صداوسیما و اینكه در این روزهای آخر چه كارهای نكرده‌ای دارد كه باید انجام دهد؟ گفت: تا 16 آبان‌ ماه وقت بسیار زیادی است؛ ما از هر یك ساعت سعی می‌كنیم بهترین استفاده را كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس سازمان صداوسیما درخصوص ماه‌های پایانی ریاستش بر سازمان صداوسیما و اینکه در این روزهای آخر چه کارهای نکرده‌ای دارد که باید انجام دهد؟ گفت: تا 16 آبان‌ ماه وقت بسیار زیادی است؛ ما از هر یک ساعت سعی می‌کنیم بهترین استفاده را کنیم.

سید عزت‌الله ضرغامی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه موضع او به عنوان رییس سازمان صداوسیما در قبال حق پخش مسابقات فوتبال چیست؟ توضیح داد: این بحث بین معاون اداری مالی ما و مسئولان فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود. هر سال بحث‌هایی هست و حل می‌شود.

او در ادامه گفت: امسال نیز مشکلی نیست و بازی‌ها پخش می‌شوند؛ البته یک مشکل توافق بر روی بعضی از کمک‌های یک‌طرفه که رسانه ملی انجام می‌دهد، وجود دارد که آن هم مسئله‌ی خاصی نیست و حل‌شده است و بازی‌ها به موقع پخش می‌شود.

رییس صداوسیما همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا شبکه نسیم و برنامه «خندوانه» را نگاه می‌کند؟ گفت: به نظر می‌رسید جای «خندوانه» در شبکه نسیم خالی است؛ امیدوارم جایش پر شود.

ضرغامی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در میان اصحاب رسانه درخصوص لزوم فرهنگسازی برای ساخت لوازم‌التحریرهای ایرانی گفت: متأسفانه به خاطر بی‌توجهی‌ها، کاراکترهایی که برای بچه‌ها جذابیت دارند، مورد غفلت قرار گرفت و این خلاء را دشمن پر کرد و شخصیت‌های پوشالی خودشان را به ما تحمیل کردند.

با همکاری صداوسیما مجموعه‌ای شامل شخصیت‌های محبوب در سریال‌ها و عروسک‌ها و قهرمان‌های واقعی کشور ارائه می‌دهیم و همه این‌ها هماهنگی شده است. ما در ساخت لوازم‌التحریر نه تنها حق رایتی از این شخصیت‌ها نمی‌خواهیم، بلکه کمک هم می‌کنیم.

برخی‌ها فکر می‌کردند رسانه رایت خواهد خواست، اما ما گفتیم نه تنها در اختیار شماست و رایتی را مطالبه نمی‌کنیم، بلکه کمک می‌کنیم تا شخصیت‌هایی که در تلویزیون جاافتاده هستند، در نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر این فرهنگ‌سازی را تکمیل کنند.

رییس سازمان صداوسیما در ادامه، در تکمیل مطالب بالا گفت: فکر می‌کنم اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است و امیدواریم آن مشکلی که در طول سال‌های قبل بود، به‌وجود نیاید.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...