نسخه چاپی

كفاشیان:برگشتن كی‌روش دست ماست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: كی‌روش باید با فدراسیون هماهنگ باشد و اینطور نیست كه فقط حرف حرف كی‌روش باشد، الان برگشتن او دست ماست.

به گزارش نما، علی کفاشیان درباره آخرین وضع کی روش گفت: ایشان با داشتن وکلای بسیار حرفه ای و کاربلد قراردادهای مختلفی را برای ما آورد ولی فدراسیون بعد از بررسی مواردی را تعدیل کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره موارد اختلافی در قرارداد کی روش افزود: مبالغ سرجای خودش هست ولی مواردی وجود دارد که ما قبول نکرده ایم مثلا کی روش گفته است اگر پول من دیر پرداخت شود باید بهره آن را بدهید که از نظر ما قابل قبول نیست یا تمایل دارد اگر اختلافی پیش آمد دادگاههای حقوقی خارج از کشور به آن رسیدگی کنند که بازهم نظر ما این بود که مرجع رسمی فیفا و دادگاههای داخلی مرجع صالحه هستند یا کی روش می گوید درصورت فسخ قرارداد ایشان پولش را تا آخر بگیرد که بازهم مورد نظر ما نیست در نهایت تلاش کی روش و وکلای او بر این است که قرارداد به نفع آنها بچربد ولی فدراسیون معتقد است همه چیز باید متعادل باشد.

کفاشیان که با بخش خبری بیست و سی شبکه دو صحبت می کرد درباره میزان پول قرارداد کی روش گفت دستمزد او و دستیارانش سالیانه دو و نیم میلیون دلار بود که همین میزان را در قرارداد فعلی حفظ کردیم منتها تعداد دستیارانش کم شده و باید از مربیان ایرانی هم بهره بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: البته متن قرارداد جدید را کی روش هنوز ندیده است و با آن چیزی که خودش فرستاده تفاوت زیادی دارد ما قرارداد را فرستاده ایم و ممکن است قبول نکند و نیاید قطعا کی روش باید با فدراسیون هماهنگ باشد و اینطور نیست که فقط حرف حرف کی روش باشد الان برگشتن او دست ماست.

کفاشیان در مورد دخالت وزارت ورزش در قرارداد کی روش گفت: نه وزارت و نه شخص وزیر تا الان در مورد کی روش چیزی به من نگفته اند و فدراسیون مستقلا در مورد کی روش تصمیم می گیرد.
رییس فدراسیون فوتبال درباره احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال ایران گفت: تصور می کنم بازگردد چون پیشنهادی بهتر از ایران ندارد والا عمل میکرد.

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...