نسخه چاپی

خادم از عضویت در هیئت رئیسه UWW بازماند

عکس خبري -خادم از عضويت در هيئت رئيسه UWW بازماند

كنگره فدراسیون جهانی كشتی صبح امروز در سالن مركز همایش‌های بین‌المللی شهر تاشكند پایتخت ازبكستان آغاز شد. در حاشیه این كنگره انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی كشتی هم با حضور 20 نامزد برگزار ‌شد كه اعضای جدید توسط كشورهای عضو انتخاب شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیررضا خادم، نماینده کشورمان نیز که برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی در انتخابات شرکت کرده بود ناکام ماند.

در دور اول میخائیل مامیاشویلی از روسیه با 87 رای، روزیف از ازبکستان با 86 رای و زنوف از بلغارستان با 77 رای بعنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

امیررضا خادم نماینده کشورمان در دور اول 34 رای کسب کرد و به دور دوم راه یافت. قرار است 4 نفر دیگر از میان 15 نفر باقیمانده به عضویت هیئت رئیسه فیلا در آیند. 125 عضو کنگره در این رای گیری حضور داشتند.

مارینا پلیکانو از ایتالیا نیز بدون رای گیری بعنوان تنها عضو زن هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.

در این کنگره علاوه بر برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، انتخابات برای تعیین رئیس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار شد که وی برای مدت 6 سال دیگر به عنوان رئیس، سکان هدایت فدراسیون جهانی گوش‌شکسته‌ها را در دست خواهد داشت.

20 نامزد از سراسر دنیا برای عضویت در هیأت رئیسه فیلا رقابت می‌کنند که هه‌گه دوش از مجارستان، مامیاشویلی از روسیه، روزیف از ازبکستان،‌ زنوف از بلغارستان، مارینا پلیکانو از ایتالیا، فواد مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش، البروس تدیف از اوکراین، هدیکه تومی یاما از ژاپن، جاکا راهالا از فنلاند، پدرو گاما فیلو رئیس کنفدراسیون کشتی آمریکای جنوبی از برزیل، داگوادورج از مغولستان،‌ راج سینگ از هند،‌ کارل مارتین دیتمن از آلمان،‌ دانیل ایگالی از نیجریه،‌ حامد عبدالکریم از عراق،‌ نستور راویلسون از ماداداسگار، آلونه سار از سنگال،‌ نئول سامپسون از جامائیکا و پرانس واندی از سیرالئون در کنار امیررضا خادم نماینده ایران رقابت می‌کنند.

اعضای هیأت رئیسه فیلا 18 نفر هستند که در تاشکند رقابت برای 6 صندلی است که از میان آن‌ها باید حتما یک نفر زن باشد. ضمنا در نهایت از میان این نفرات از هر قاره تنها 2 نفر باید در میان نفرات منتخب هیئت رئیسه حضور داشته باشند.


۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...