نسخه چاپی

سینمای رایگان برای خبرنگاران

خبرنگاران در روزهای دوشنبه به مدت یك سال می توانند در تمامی سانس‌ها فیلم های روز سینمای ایران را در سینمای برج میلاد تماشا كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران از رایگان شدن سینمای برج میلاد برای خبرنگاران خبر داد و گفت: از این هفته به مدت یک سال خبرنگاران می توانند فیلم های روز سینمای ایران را به صورت رایگان تماشا کنند.

فرزاد هوشیار پارسیان افزود: تسهیلات ویژه برای خبرنگاران اختصاص به روز دوشنبه دارد و در این روز، خبرنگاران می توانند در تمامی سانس‌ها فیلم های روز سینمای ایران را در سینمای برج میلاد تماشا کنند. خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری خود می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ادامه به روز ملی سینما که ۲۱ شهریور ماه است، اشاره کرد و گفت: به مناسبت این روز بلیت فیلم سینمایی شهر موش ها ۲ با تخفیف ۳۰ درصدی در تاریخ ۱۹ شهریور ماه برای مخاطبان به فروش می رسد.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: بلیت های فیلم شهر موش ها ۲ در دو سانس ویژه ۲۱ و ۱۸ با تخفیف ۳۰ درصد به فروش رسیده و مخاطبان می توانند با خرید این بلیت ها، فیلم سینمایی شهر موش ها ۲ را روی بزرگترین پرده سینمایی کشور در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران تماشا کنند.

به گفته‌ی وی؛ برای دریافت پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های شهرموشها علاقه‌مندان می‌توانند به سایت khoobnet.com مراجعه کنند و در قرعه‌کشی این سایت برای دریافت تخفیف ۳۰ درصدی امکانات ویژه برج میلاد شرکت کنند.

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...