نسخه چاپی

دستور ویژه ضرغامی بر پخش مسابقات ورزشی زنان

رئیس رسانه ملی گفت: توجه به مسابقات جهانی زنان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه‌سازان ورزشی می‌خواهم كه سالاد مسابقات جهانی زنان را زیاد كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نشست مشترک سیاست‌گذاری پخش مسابقات، گزارش‌ها و اطلاع‌رسانی اخبار از کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی اینچئون صبح امروز(یکشنبه ۲۳ شهریورماه) با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما و کیومرث هاشمی دبیر کمیته المپیک ایران و هیأت همراهش در صداو سیما برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این نشست ضرغامی بر پخش مسابقات بین‌المللی زنان تأکید کرد و گفت: اگر مسابقه‌ای را به خاطر پوشش حریفان مقابل نمی‌توانیم به صورت زنده داشته باشیم، باید رادیو همه مسابقات را به صورت زنده پخش کند.

وی افزود: این مسابقات از بخش رختکن و اتوبوس که حجاب‌ها کامل است، می‌تواند پخش شود و من از شما برنامه‌سازان می‌خواهم اگر اصل موضوع کم است، بر مخلفات آن بیافزاید.

رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگر از سخنانش بر مسأله روانی در ورزش اشاره کرد و گفت: این موضوع از اهمیت بسیار برخودار است و بر روحیه ورزشکاران اثر زیادی دارد و ما می‌توانیم در داخل هم پوشش دهیم و روحیه‌ها را تقویت کنیم.

۱۳۹۳/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...