نسخه چاپی

توزیع فیلم «چ» در شبكه نمایش خانگی

عکس خبري -توزيع فيلم «چ» در شبکه نمايش خانگي

فیلم سینمایی «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی كیا پس از درخشش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، از امروز سه شنبه ۲۵ شهریور در شبكه نمایش خانگی در DVD ۹ توزیع می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، از صبح امروز سه شنبه ۲۵ شهریور نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «چ»، در ۳۰۰ هزار تیراژ در کلیه سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تمامی مراکز فرهنگی توزیع شد.

همچنین از امروز پخش تیزرهای تبلیغاتی توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «چ» از شبکه‌های تلویزیون آغاز می شود.

بخشهای تحقیقات، فیلمنامه، چگونگی پرداختن به دو روز آخر زندگی شهید چمران، طراحی لباس، طراحی صحنه، طراحی دکور، تولید و ... از مراحل اصلی پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» است که در این نسخه گنجانده شده است.

نسخه‌ای که صبح امروز منتشر شد نسخه DVD۹‌ فیلم «چ» است و نسخه بلوری این فیلم به زودی منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی «چ» برای اولین بار به ۵ زبان انگلیسی، فارسی (برای ناشنوایان)، عربی، ترکی و اسپانیایی زیرنویس شده است.

در خلاصه داستان فیلم «چ» آمده است: همزمان با بحران شهر پاوه در مرداد ماه ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران به عنوان معاون دولت موقت در امور انقلاب به همراه سرتیپ فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش وارد شهر پاوه می شوند تا به اوضاع و امور سرکشی نمایند.در این میان گروه اصغر وصالی به عنوان فرمانده نیروهای مردمی تنها مدافعین شهر پاوه محسوب می شوند. «چ» روایت ۴۸ساعت از زندگی دکتر مصطفی چمران در قائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب است.

فریبرز عرب‌نیا، بابک حمیدیان، مریلا زارعی، سعید زاد، اسماعیل سلطانیان، امیررضا دلاوری، مهدی سلطانی از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۱۳۹۳/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...