بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای آغاز هفته دفاع مقدس را یادآور مجاهدت‌های بی نظیر فرزندان انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای آغاز هفته دفاع مقدس را یادآور مجاهدت‌های بی نظیر فرزندان انقلاب اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است:

آغاز هفته دفاع مقدس، که یادآور مجاهدت‌ها و شجاعت‌های بی نظیر فرزندان انقلاب اسلامی است را به همه دلسوزان انقلاب، خانواده‌های معزز شاهد، ایثارگران و فرزندان بسیجی امام امت تبریک گفته و نیک می‌دانیم پاسداشت و گرامیداشت چنین ایامی باید در همه اعصار با شکلی بسیار پسندیده صورت پذیرد تا همگان بار دیگر تاریخ اقتدار و عظمت فرزندان این مرز و بوم را در دفاع از جان، مال و ناموس ملت ورق زنند.

این یادآوری، برگ زرین پر افتخاری است بر تارک نظام جمهوری اسلامی ایران که علی‌رغم رشادت‌های فراوان در جنگ علیه بدخواهان انقلاب اسلامی توانسته است از سد آهنین تحریم نیز عبور کرده و با همه فشارهای بین‌المللی این ایمان ملت ایران است که توانسته بر کفر پیروز شود .

شهامت‌ها و رشادت‌ها و همه آثار دفاع مقدس باید بدرستی برای نسل حاضر تبیین گردد تا ناگفته‌ای از این شجاعت باقی نماند.

خدای متعال را شاهد می‌گیریم که امروز امنیت نظام اسلامی بر مبنای تدبیر رهبری انقلاب و همان مجاهدت‌ها و ایثارگریها و شهادت‌های جوانانی خلق شد که پاسداران واقعی امام(ره) و آرمان انقلاب بوده اند.

بر نسل حاضر تکلیفی واجب است تا حماسه‌های بی‌بدیل دفاع مقدس را نصب العین جریان اجتماعی خود قرار دهند و اجازه ندهند دشمنان بی‌حیا با توسل بر ابزارهای فرهنگی سمبل اقتدار اسلامی ما را زیر سوال ببرند. امیدواریم همچون گذشته با درایت و ایستادگی ملت شاهد تحقق آرمان‌های واقعی انقلاب و اقتدار نظام اسلامی در سراسر جهان باشیم.

۱۳۹۳/۷/۱

اخبار مرتبط