گرمای 33 درجه‌ ای امروز برای تهرانی ها

یك كارشناس سازمان هواشناسی از گرمای ۳۳ درجه‌ای امروز برای تهرانی‌ها خبر داد و گفت: تا پایان هفته برای پایتخت بارش باران نداریم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی از گرمای ۳۳ درجه‌ای امروز برای تهرانی‌ها خبر داد و گفت: تا پایان هفته برای پایتخت بارش باران نداریم.

کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر امروز شاهد بارش پراکنده در شرق و جنوب شرق کشور خواهیم بود، گفت: فردا و جمعه برای سواحل دریای خزر، شمال شرق، قسمت‌های جنوبی دامنه‌ای البرز در ساعات بعدازظهر بارش باران رخ می‌دهد.

*باد و گرد و خاک در سه روز آینده در مرکز، شمال شرق و شرق کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش باد و گرد و خاک در برخی ساعات طی سه روز آینده در مرکز، شمال شرق، شرق و دامنه‌های شرقی البرز پیش‌بینی شده است، افزود: آسمان امروز تهران کمی ابری و در بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر همراه با وزش باد خواهیم داشت.

رفیعی با بیان اینکه فردا برای ارتفاعات تهران بارش باران پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: هوای تهران امروز و فردا در شرایط سالم است.

*جمعه برای شهر‌های شرقی تهران بارش باران رخ می‌دهد

وی با بیان اینکه در روز جمعه برای شهر‌های شرقی تهران بارش باران خواهیم داشت، گفت: بیشنیه دمای امروز تهران 33، فردا 32 و جمعه نیز 32 درجه سانتی‌گراد می‌شود همچنین باید بگویم کمینه امروز به 20 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

۱۳۹۴/۲/۳۰

اخبار مرتبط