قاچاق انسان در ایرانشهر هشت مصدوم برجای گذاشت

رییس اورژانس 115 ایرانشهر گفت: قاچاق انسان بار دیگر در محورهای این شهرستان حادثه آفرید و هشت مجروح برجای گذاشت.

به گزارش نما، محمودرضا ناصح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته خودروی سواری حامل 10 تبعه غیرمجاز در کیلومتر 15 محور ایرانشهر - مهرستان واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه هشت نفر مجروح و برای درمان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهرستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: همچنین دو نفر دیگر از اتباع خارجی به دلیل سطحی بودن جراحات در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند.

رییس اورژانس 115 ایرانشهر قاچاق انسان و خلق حوادث تلخ در محورهای این شهرستان را از مهمترین مشکلات این مرکز عنوان کرد و گفت: هر هفته شاهد چندین حادثه از واژگونی یا تصادف خودروهای قاچاق انسان و سوخت در این محورها هستیم.

وی افزود: آمبولانس های مرکز فوریت های 115 ایرانشهر فرسوده و جوابگوی این حجم فعالیت نیستند به طوری که اگر در شهر مشکلی به وجود آید و در همان موقع تصادف گزارش شود این مرکز نمی تواند پاسخگو باشد.

ناصح اظهار داشت: کمبود آمبولانس موجب شده تا نتوانیم برای بعضی از رقابت های ورزشی، مراسم ها یا مناسبت ها خودرو بفرستیم به طوری که موجب نارضایتی و نگرانی مسوولان شده است.

به گفته کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی، سرعت زیاد و انحراف به چپ عمده ترین علل سوانح رانندگی در محدوده جنوب سیستان و بلوچستان بویژه ایرانشهر است.

ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

۱۳۹۴/۳/۲۱

اخبار مرتبط