برانكو: با بهترین‌های لیگ بازی كردیم، تنها استقلال مانده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش استحقاق پیروزی مقابل تراكتورسازی را داشت.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری ایسنا برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم بابت حادثه‌ای که روز گذشته در مناسک حج روی داد، تسلیت بگویم. پیروزی مقابل تراکتورسازی بهترین هدیه به مناسبت عید سعید قربان برای هواداران‌مان بود. من این پیروزی را به همه آن‌ها تقدیم می‌کنم.

وی افزود: آن چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که ما با انجام یک بازی منطقی و همین طور تاکتیکی مقابل تیم قدرتمندی چون تراکتورسازی موفق شدیم به برتری برسیم. چندین فرصت خوب را هم به دست آوردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. ما استحقاق این پیروزی را داشتیم.

وی افزود: ناراحتی ما و نقطه منفی کار این است که به اندازه کافی امتیاز نداریم و مایلم به خاطر کیفیت کار بازیکنانم و مبارزه آن‌ها در این مسابقه به آن‌ها تبریک بگویم چرا که از نظر تاکتیکی بی‌نقص بودند. هدف ما از دقیقه اول بازی این بود که برنده مسابقه شویم و در نیمه نخست فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و باید در نظر داشته باشیم که مقابل تیمی بازی می‌کردیم که فصل قبل در آستانه قهرمانی بود.

ایوانکوویچ تاکید کرد: فضاهایی که تراکتوری‌ها می‌خواستند بسته بودیم و با ضد حملاتی که انجام دادیم، حتی چند فرصت گلزنی دیگری نیز داشتیم. با این حال فکر می‌کنم بردمان در این مسابقه کاملا عادلانه بود.

وی درباره آینده پرسپولیس در لیگ پانزدهم گفت: ما تا امروز هم نشان داده‌ایم که مستحق امتیازات بیشتری بودیم اما این فوتبال است و نتیجه همیشه مورد رضایت ما نیست. تا به حال با بهترین تیم‌های لیگ بازی کرده‌ایم و تنها بازی بزرگ ما مقابل استقلال باقی مانده است.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط