زنان ثروتمند روز به روز زیاد می شوند

تعداد زنان ثروتمند در دو دهه گذشته به ۱۲۳ نفر افزایش یاقته است.

به گزارش نما؛ بر اساس گزارش جدیدی که در سی ان ان منتشر شده،جمعیت زنان میلیاردر جهان در دهه گذشته ۵۶۰ درصد افزایش یافته است.

آمار نشان می دهد در حال حاضر ۱۴۵ زن در دنیا میلیاردر هستند که نسبت به سال ۱۹۹۵ که تعداد آنها ۲۲ نفر بود، رشد چشمگیری داشته است.

۸۰ درصد زنان میلیاردر دنیا در آمریکا و اروپا زندگی می کنند. اکثر آن ها مالک ثروت شان بودند.پیش بینی ها حاکی است که در آینده ثروت به سمت آسیا خواهد رفت جایی که نیمی از زنان میلیاردر اولین نسل موسس شرکت ها خواهند بود.

در این گزارش تاکید شده که تعداد مردان میلیارد که در همان دوره زمانی ۱۲۰۲ نفر وبده با سرعت کمتری نسبت به زنان رشد کرده ولی همچنان کلوپ بین المللی میلیاردر ها با مرد ها تشکیل شده است و مرد ها حدود ۹۰ درصد جامعه میلیارد های جهان را تشکیل می دهند.

همچنین برای سال های آینده پیش بینی می شود که دختران میلیاردر به ابن جمع اضافه شوند و تجارت و خانواده را در دستان خود بگیرند.

در این گزارش تاکید شده که سرعت رشد ثروت ثروتمندان جهان از اقتصاد دنیا بیشتر است؛در دو دهه گذشته ثروت میلیاردر ها ۸ برابر شده و به ۵.۴ هزار میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ رسیده است.این در در حالی است که GDP (تولید ناخاص ملی ) جهانی با سه برابر شدن به ۷۷ هزار میلیارد دلار رسیده است.

۱۳۹۴/۱۰/۹

اخبار مرتبط