وكیل جمعی از كارگران شاكی مرتضوی خبر داد:

اعاده مجدد پرونده مرتضوی به دادسرا

وكیل جمعی از كارگران شاكی مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی از اعاده مجدد پرونده مرتضوی به دادسرا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از برنا، مصطفی ترک همدانی در جریان رسیدگی به پرونده سرپرست سابق تامین اجتماعی در سه جلسه گذشته دادگاه،​ قاضی حیدری و نماینده دادستان نقایصی مشاهده کردند که بر این اساس پرونده وی برای تحقیقات مجدد به دادسرای تهران عودت داده شد.

ترک همدانی با بیان این که علی رقم ادعای مرتضوی مبنی بر این که مبالغی را به نمایندگان مجلس داده است، تصریح کرد: با وجود گذشتن 2 سال و نیم از روند رسیدگی پرونده و طرح این ادعا،​سرپرست سابق تامین اجتماعی هنوز لیستی را مبنی بر اسامی نمایندگانی که از وی پول گرفته اند، به دادگاه ارائه نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که قتاضی حیدری به چه مواردی از پرونده نقص گرفته است،​گفت" به علت غیر علنی بودن پرونده از ارائه جزئیات معذورم اما موضوع پرداخت پول های بیمه شدگان تامین اجتماعی،​ پرداخت پول به افرادی که بیمه شده نبودند و همچنین انعقاد تفاهم نامه با بابک زنجانی از مهمترین عناوین مجرمانه سرپرست سابق سازمات تامین اجتماعی است که در دادگاه در جریان رسیدگی قرار دارد.

وکیل جمعی از کارگران شاکی مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی درباره زمان جلسه بعدی دادگاه نیز گفت: تا پایان تحقیقات مجدد دادسرا،​زمان دادگاه بعدی مشخص نیست.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط