عجیب‌ترین لیگ والیبال جهان در ایران

نماینده زاهدان در لیگ‌برتر والیبال آنقدر پیچیدگی‌های عجیبی در روند مسابقات ایجاد كرده است كه تیم ها برای بازی با آنها شرط و شروط می گذارند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، میانه راه لیگ‌برتر والیبال در سال 94 تیم گوهر کویر زاهدان با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو شد و چند بازی را به دلیل حاضر نشدن در خانه حریف با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد. موضوع گروگان گرفته شدن آنها در هتل یزد هم مدت‌ها سوژه اصلی رسانه ها بود و اینکه آنها حتی برای پیش پا افتاده ترین مسائل هم هزینه نداشتند.

حالا کار آنها به عجیب ترین شکل خود رسیده است. زاهدان در آخرین بازی خود باید به مصاف متین ورامین می رفت و آنها میزبان این دیدار بودند اما چون در بازی های بعدی باید با پیکان و سایپا بازی می کردند، بنابه توافق پول بلیت هواپیما و رفت و آمد آنها را ورامینی ها تقبل کردند تا جای میزبان و میهمان عوض شود. اما در آن طرف هزینه سفر این تیم توسط متین پرداخت شد.

آنها چهارشنبه در تهران با سایپا بازی داشتند اما موفق به حضور در زمین نشدند. زاهدانی ها پنجشنبه به تهران رسیدند، جمعه با متین بازی کردند، شنبه به مصاف پیکان رفتند و می خواستند یکشنبه با سایپا بازی خود را انجام دهند که این اتفاق رخ نداد. سایپایی‌ها زیر بار بازی با زاهدان نمی روند و معتقدند بازی 3 بر صفر به سود آنها‌ست چون حریف در روز بازی به زمین مسابقه نیامد.

۱۳۹۴/۱۱/۴

اخبار مرتبط