دستگیری ۷ متهم با كالاهای قاچاق ۱۵ میلیاردی در بندرلنگه

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 7 متهم و كشف انواع كالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مروارید نیوز ؛ سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز ، طرح پاکسازی در محور های مواصلاتی بخش های غربی و شرقی شهرستان بندرلنگه اجرا شد.





وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از چندین ساعت استقرار در نقاط مواصلاتی در عملیاتی منسجم محل دپو کالاهای قاچاق را شناسایی و ۱۰ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پارس را توقیف کردند.





وی ادامه داد: در بازرسی از محل های دپو ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۱۱۹ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز که در بیابان ها دپو شده بود کشف و ۷ متهم در این زمینه دستگیر شدند.





سردار ملکی تصریح کرد: همچنین،ماموران مستقر در ایست بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک که بعد از توقیف و بازرسی از آن، هزار و ۴۷۰ کیلوگرم رنگ خارجی قاچاق کشف کردند.





فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده حدود ۱۵ میلیارد ریال می باشد خاطر نشان کرد : در راستای حمایت از تولیدات داخلی ، پلیس با تمام توان با قاچاقچیان مطابق قانون برخورد می کند.

۱۳۹۵/۲/۱۱

اخبار مرتبط