روایت بروجردی از اعزام نیروهای داعش از سوریه و عراق به ایران

گروه تروریستی داعش تیم‌های متعددی را از رقه سوریه و موصل عراق به ایران فرستاده بود كه خوشبختانه از لحظه حركت در تور اطلاعاتی ما قرار گرفتند و تمامی آنها نیز دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علاءالدین بروجردی در حاشیه بازدید خود از مجموعه پلیس فتا و آشنایی با آخرین دستاوردهای این پلیس با ابراز رضایت از بومی‌سازی فرایندها و اقدامات پلیس فتا اظهار داشت: فضای مجازی یک میدان جنگ جدید است که دشمنان ما با بهره‌مندی از آن به دنبال ضربه‌زدن به منافع ملی و امنیت ما هستند که در مقابل می‌بایست تسلط کاملی برای خنثی‌سازی این اقدامات بر این فضا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقابله با اقدامات تروریستی وتخریبی دشمن یکی از وظایف مهم پلیس فتا است، افزود: با توجه به این مهم ساختاری ملی با حضور ارگان‌های مختلف کشور اعم از فرهنگی و امنیتی تهیه و تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه ممنویت استفاده از تلفن همراه هوشمند برای مسئولین کشوری در سازمان پدافند غیرعامل گفت: مقرر شده است تا با مشارکت متخصصان داخلی، تلفن‌های هوشمند ملی مصون از تهدیدات امنیتی تولید شود و در اختیار مسئولین امر قرار گیرد.

بروجردی در پاسخ به سوال در خصوص موافقت کمیسیون امنیت با فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام گفت: هر اقدامی که در جهت ایجاد مصونیت برای حفظ منافع ملی باشد از آن حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما شاهد بودیم که رئیس جمهور آمریکا یا روسای جمهوری فرانسه و روسیه اعلام کردند که از تلفن آیفون و تلفن‌های همراه هوشمند به دلیل مشکلات امنیتی آنها استفاده نمی‌کنند و از این رو اقدامات تولید تلفن‌های هوشمند داخلی در دست انجام است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اظهارات اخیر محسن رضایی مبنی بر قصد داعش برای بمب‌گذاری در نماز‌جمعه تهران گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم ولی گروه تروریستی داعش تیم‌های متعددی را از رقه سوریه و موصل عراق به ایران فرستاده بود که خوشبختانه از لحظه حرکت در تور اطلاعاتی ما قرار گرفتند و تمامی آنها نیز دستگیر شدند.

بروجردی در پاسخ به سوالی در مورد حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از پلیس فتا افزود: مقرر شد تا رئیس پلیس فتا در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پیدا کند و در صورت فراهم شدن فرصت مناسب اطلاعات خود را در اختیار سایر نمایندگان مجلس در صحن علنی قرار دهند تا در صورت نیاز به تدوین قوانین جدید حمایت لازم از آنها به عمل آید.

وی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حملات سایبری عربستان به کشورمان گفت: امروز عربستان از تمام ظرفیت خود برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کند که خوشبختانه مصداق آیه شریفه مکرو و مکرالله بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اخیر اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که حتی حزب منحله دموکرات نیز که سالها مرده بود با سرنخ‌های عربستان فعال شده است ولی خوشبختانه اشراف اطلاعاتی خوبی در کشور وجود دارد.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط