ترامپ خواستار آزمایش دوپینگ قبل از برگزاری آخرین مناظره انتخاباتی شد

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریكا ضمن مطرح كردن این ادعا كه «هیلاری كلینتون» دوپینگ می‌كند، تأكید كرد كه قبل از برگزاری آخرین مناظره انتخاباتی باید از او و كلینتون آزمایش دوپینگ گرفته شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا که اخیراً با اتهامات رسوایی اخلاقی روبرو شده است، صبح روز شنبه به وقت محلی در یک گردهمایی انتخاباتی در مقابل طرفدارانش در «پورتسموث» ایالت «نیوهمپشایر» تأکید کرد که قبل از برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی با رقیب دموکراتش یعنی «هیلاری کلینتون»، از آنها‌ آزمایش «دوپینگ» گرفته شود.

وی در استدلال این گفته های خود به قوای جسمانی کلینتون که بارها مورد تمسخر قرار داده بود، اشاره کرد و گفت که هیلاری در دومین مناظره انتخاباتی بسیار سرحال بود اما آخر مناظره به زور خودش را به خودرویش رساند بنابراین قبل از برگزاری مناظره سوم که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، باید از دو نامزد تست دوپینگ گرفته شود.

ترامپ در اینباره توضیح داد: «فکر می‌کنم او واقعاً سرحال و پر از هیجان بود و او چهارشنبه شب نیز خود را تقویت و پرهیجان خواهد کرد. ما مثل ورزشکاران هستیم. اینطور نیست؟ نگاه کنید، من 17 سناتور، فرماندار و تمامی این افراد را شکست دادم...ورزشکاران آزمایش دوپینگ می‌دهند. من فکر می‌کنم که ما هم باید قبل از مناظره آزمایش دوپینگ بدهیم. چرا نباید چنین کاری بکنیم؟».

ترامپ که اخیراً به شدت مورد انتقاد شدید به دلیل رویارویی با اتهامات رسوایی اخلاقی قرار گرفته است، تمامی این اتهامات را رد کرده است و رسانه‌ها را به توطئه و اتهام زنی دروغ به خود متهم کرده است و تأکید کرده که این توطئه‌ها به مسمومیت افکار عمومی و تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا منجر می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۲۵

اخبار مرتبط