بلاتكلیفی مسافران تهران-بندعباس-چابهار در فرودگاه شیراز

به گزارش نما - ایسنا نوشت: ‌در حالی که پرواز صبح امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به بندرعباس و سپس چابهار به دلیل شرایط نامساعد جوی در بندرعباس در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به زمین نشست، سرگردانی مسافرین این پرواز باعث مشکلاتی شده است.

پروازشرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره 384 در مسیر ترانزیت تهران به بندرعباس و سپس چابهار به دلیل شرایط نامساعد جوی مجبور به فرود در فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و تا اطلاع ثانوی این پرواز انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر در خصوص سرنوشت این پرواز در گفت و گو با ایسنا، ‌افزود: به طور کلی این پرواز نباید انجام می شد اما در زمان پرواز به دلیل اعلام دید کافی که از بندرعباس اعلام شده بوده، این پرواز انجام شد.

بخشی زاده تصریح کرد: باید توجه داشت که کلیه پروازها به شهرستان بندرعباس کنسل شده اما این پرواز با بسیاری از مشکلات انجام و به ناچار در شیراز به زمین نشست.

وی اظهار کرد: در این خصوص تصمیماتی گرفته می شود که در حیطه استان هاست و از آن بی اطلاع هستم.

بخشی زاده خاطرنشان کرد: طبق عرف یا مسافران با رضایت خودشان با اتوبوس به بندرعباس بروند یا هزینه بلیط عودت داده شود یا به تهران بازگردانده شوند.

آباد، رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی ایران ایر در بندرعباس گفت: به دلیل بدی آب و هوا این پرواز قادر به فرود در بندرعباس نشد و در حال حاضر شرایط حاکم و تصمیم گیری برای سرنوشت مسافران در شیراز در حیطه من نیست و ایستگاه شیراز باید پاسخگو باشد.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط