هشدار پلیس راهور تهران درباره برف و یخبندان در خیابان‌ها و بزرگراه‌های پایتخت

به گزارش نما - ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به پش بینی وقوع یخبندان در معابر و خیابان های پایتخت از شهروندان خواست که فردا تا جایی که ممکن است از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند.

سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بروز یخبندان در پایتخت و به خصوص مناطق شمالی آن گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش برف در پایتخت و یخ زدگی معابر به ویژه در نقاط شمالی شهر از شهروندان می خواهیم که صبح فردا تا حد امکان از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کرده و با وسیله نقلیه شخصی از خانه خارج نشوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه لازم است رانندگان تجهیزات رانندگی در شرایط زمستانی را همراه داشته باشند، گفت: با توجه به لغزندگی معابر استفاده از لاستیک های یخ شکن ضروری است.

مهماندار با تشکر از همراهی شهروندان با پلیس در ساعات پیک ترافیک گفت: از شهروندان می خواهیم که اگر مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند با سرعت مطمئنه رانندگی کنند چرا که در روزهای بارندگی و یخ زدگی با توجه به پایین آمدن سطح اصطکاک احتمال تصادف بیشتر است.

وی با اشاره به احتمال پرحجم شدن ترافیک در ساعات آغازین روز نیز گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام برای روانسازی ترافیک و خدمت به شهروندان در آماده باش هستند.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط