چرا عقاب به دیدار علی دایی رفت؟

حضور سرزده عابدزاده در تمرین نفت تعجب برانگیز بود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین ؛عقاب فوتبال ایران در صبح یک روز برفی به تمرین نفت تهران رفت و با دایی دیدار کرد. البته نفتی ها چون همیشه بهزاد غلامپور را در کادر علی دایی دارند و قرار هم نیست در شرایطی که بهزاد سخت درگیر شرایط پسر بیمارش است، او را تنها بگذارند. ولی عابدزاده که این روزها بیشتر وقتش در عباس آباد شمال و همبرگر فروشی اش می گذرد، برای چه به دیدار دایی رفته بود؟

احمدرضا عابدزاده و علی دایی در سال های فوتبال ملی شان تقریبا همیشه حکم دو سلطان در یک اقلیم را داشتند. دایی همیشه دوست داشت نفر اول باشد و این همان ویژگی احمدرضا هم بود. شاید آنها در تمام آن ایام بر سر تنها مسئله خارج از زمینی که توافق داشتند، انتقاد شدیدشان از فدراسیون فوتبال برای فرستادن مهدی پاشازاده به بازی تیم منتخب جهان، قبل از بازی 98 فرانسه بود و بعدش خیلی با هم روی خوشی نداشتند تا فوتبال احمدرضا تمام شد و بازوبند به دایی رسید.

این روابط سرد به جایی رسید که دایی در روز ورودش به پرسپولیس به همکاری با احمدرضا پایان داد و او را به خانه فرستاد و تقریبا بعد از آن دیگر عابدزاده مربی دروازه بانی جدی در لیگ ایران نداشته است.این دو اما سال قبل و به واسطه پادرمیانی رفیق مشترک شان محمد رجبی با هم صمیمی تر از قبل شدند و حتی دایی در فست فودش در ارگ تهران برای عابدزاده مراسم تولد گرفت. حالا عابدزاده گفته که به دیدن علی دایی رفته تا به پاس مراسم تولدی که چند ماه قبل برایش گرفته بود، تشکر کند. البته نزدیک ترها به عابدزاده اعتقاد دارند او دوباره به زودی به آمریکا می رود و مدتی طولانی دور از ایران است و این حضور سر تمرین تیم دایی، برای خداحافظی بوده است!

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط