رمال كم سوادی كه برای بخت گشایی،مدعی احضار روح بود دستگیر شد

به گزارش نما - ایران نوشت:رمال جوانی که به بهانه احضار ارواح، بخت‌گشایی دختران و شفای بیماران از طریق رمالی و فالگیری اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس اصفهان دستگیر شد.


رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان درباره کلاهبرداری این رمال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت و مشخص شد این رمال تاکنون از عده زیادی کلاهبرداری کرده و همه آنان متوجه شده‌اند وی قادر به عملی کردن ادعاهای خود نیست، بلکه هدفش کلاهبرداری است.
از محل سکونت این کلاهبردار حرفه‌ای ده‌ها قلم طلسم و سنگ‌های تزئینی و کتاب‌های انحرافی کشف شده است. یکی از شاکیان گفته: برای احضار ارواح جهت حل مشکلات خانوادگی خود به این فرد 17 میلیون تومان پرداخت کرده بود و دو نفر دیگر نیز برای رهایی از ورشکستگی و حل مشکلات مالی خود مبلغ 10 و 15 میلیون تومان به این رمال پرداخت کرده بودند.
به گزارش پلیس، این متهم 27 ساله که مدرک تحصیلی وی نیز زیر دیپلم است، تاکنون به ده‌ها فقره کلاهبرداری از مشتریان خود اقرار کرده است.پلیس از تمام کسانی که توسط این رمال کلاهبردار زیان دیده‌اند، خواسته است برای تنظیم شکایت خود به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مرکز استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

۱۳۹۵/۹/۹

اخبار مرتبط