مرگ ۳ موتور سوار نوجوان بر اثر سقوط به دره

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته 3 موتور سیكلت به همراه 6 نفر راكب 13 تا 16 ساله آنها به دره سقوط كردند كه در این سقوط مرگبار سه نفر كشته و 3 نفر نیز به شدت مجروح شدند.

به گزارش نما, سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: راکبان نوجوان این موتورسیکلت ها فاقد گواهینانه رانندگی بوده و به علت بی احتیاطی به عمق 80 متری دره سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.


وی خاطرنشان کرد: در سانحه نخست که در روستای محمودوند نهاوند رخ داد 2 موتورسیکلت به صورت پهلو به پهلو با یکدیگر برخورد کرده و به علت عدم توانایی در کنترل این وسیله نقلیه هر دو موتورسیکلت به دره سقوط می کنند.


سرهنگ عزیزی ادامه داد: پس از بروز این سانحه راننده و ترک نشین هر دو موتورسیکلت به همراه وسیله نقلیه به دره مجاور جاده سقوط کرده و 2 تن از موتورسواران 15 و 16 ساله پس از سقوط به انتهای دره به برکه انتهای آن افتاده و مجروح و مصدوم می شوند ولی راکب 13 ساله بر اثر برخورد قسمت سر با سنگ و نداشتن کلاه ایمنی جان خود را در دم از دست می دهد.

فرمانده پلیس راه استان گفت: در سانحه دیگری که در جاده گرین نهاوند رخ داد نیز راکب و ترک نشین 15 و 16 ساله یک دستگاه موتورسیکلت به دره ای حدود 80 متر سقوط کرده و در دم جان خود را از دست دادند.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: ابتدای هفته گذشته نیز راکب نوجوان یکدستگاه موتورسیکلت به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در جاده اسدآباد دچار سانحه شد.

وی افزود: تریلی که با سرعت در این جاده در حال حرکت بوده از روی راکب و ترک نشین نوجوان این موتورسیکلت عبور کرده و متاسفانه هر 2 نفر در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اعلام اینکه درصد بالایی از راکبان موتورسیکلت ها را نوجوانان، که فاقد گواهینانه هستند تشکیل می دهند، از والدین آنها خواست از خرید و استفاده از موتورسیکلت برای فرزندانشان خوداری کنند تا شاهد خبر مرگ ناگوار آنها نباشند.

۱۳۹۶/۱/۲۶

اخبار مرتبط