احضار 20 كاندیدای شورای شهر به دادسرا

یاوری معاون دادستان كرج از احضار 20 نفر از نامزدهای شورای شهر به تبلیغات زود هنگام به دادسرا خبرداد و گفت: درصورت تكرار پرونده قضایی برای متخلفان تشكیل خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از میزان: یاوری معاون دادستان کرج از احضار 20 نفر از نامزدهای شورای شهر به تبلیغات زود هنگام به دادسرا خبرداد و گفت: درصورت تکرار پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل خواهد شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده برای رصد و برخورد با تخلفات انتخاباتی شورای شهر کرج افزود: طبق رصدهای انجام شده تعدادی از داوطلبان عضویت در شورای شهر، برخلاف نص صریح ماده 61 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورای شهر، پیش از موعد قانونی تبلیغات و حتی پیش از احراز صلاحیت، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده بودند که به حوزه معاونت پیشگیری دادسرا احضار شدند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب کرج اضافه کرد: روزانه تیمی اقدامات کاندیداها در فضای مجازی، نشریات مکتوب و ستادهای غیرقانونی که از سوی آنان زده شده است را رصد و اطلاعات را جمع آوری می کنند و با احضار آنان به دادسرا تذکرات لازم داده می شود .

یاوری همچنین گفت: دراین رابطه برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل داده نشده است و صرفا به منظور پیشگیری انجام می شود و در صورت تکرار پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل خواهد شد.

معاون دادستان کرج در ادامه بیان کرد: از این افراد تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار تخلف و عدول از مقررات قانونی گرفته شد.

۱۳۹۶/۲/۴

اخبار مرتبط