دستگیری زورگیر شهرری

ماموران پلیس موفق شدند سارق زورگیری را كه بیش از ۱۰ فقره سرقت و زورگیری انجام داده بود، دستگیر كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: ماموران پلیس موفق شدند سارق زورگیری را که بیش از ۱۰ فقره سرقت و زورگیری انجام داده بود، دستگیر کنند.

سرهنگ محمد کالوسی با اشاره به دستگیری یک زورگیر در منطقه شهر ری تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: چند روز گذشته مأمورین کلانتری 131 شهرری حین گشت زنی، متوجه خودروی سواری می‌شوند که خلاف جهت مسیر در حال حرکت بوده، لذا بلافاصله به خودروی مذکور دستور ایست می‌دهند که سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت بالایی از محل متواری می‌شود.

رئیس کلانتری 131 شهرری افزود: با توجه به فرار راننده خودروی سواری، مأموران انتظامی به سرعت مشخصات خودرو مذکور را استعلام کردند که در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی سواری مورد نظر، سرقتی بوده و چند روز قبل به شیوه زورگیری به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن سرقتی بودن خودرو، همکاران ما در یک تعقیب و گریز موفق شدند این خودرو را متوقف و سرنشین آن را دستگیر کنند.

کالوسی در ادامه افزود: متهم در بازجویی اولیه، با اعتراف به سرقت این خودرو با تهدید سلاح سرد، به 10 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد که پرونده وی به همراه اعترافاتش تحویل مقام قضایی شد.

۱۳۹۶/۲/۱۷

اخبار مرتبط