حرفهای رفتگر42ساله كه عضو شورای شهر رشت شد

به گزارش نما - اعتماد نوشت: محمدحسن علیپور پاکبان (رفتگر) ٤٢ ساله‌ای است که با شعار «از مردم برای مردم» در انتخابات شورای شهر رشت شرکت کرد و حالا به انتخاب مردم یکی از منتخبان این شورا شده است.

پخش تصوير پوستر‌هايش با لباس نارنجي رنگ رفتگري ميان شهر پيچيد و حالا با بيش از ۱۷ هزار راي يكي از صندلي‌هاي شوراي شهر را به دست آورده است. عليپور حدود ۱۵ سال است كه رفتگر است و به صورت قراردادي با شركت‌هاي مختلف به صورت پيمانكاري كار كرده.

او كه با مدرك كار و دانش فعاليتش را در شغل پاكباني شروع كرده و در كنار آن ادامه تحصيل نيز داده است، مي‌گويد: «من به خاطر علاقه‌اي كه به ادامه تحصيل داشتم درس خواندم و وارد دانشگاه شدم و الان ليسانس روابط عمومي دارم.» او درباره نحوه انتخابش نيز ادامه مي‌دهد: «والله ته دلم روشن بود البته استرس هم داشتم همان موقع رفتم استخاره گرفتم و خوب شد و همانجا گفتم خدايا به اميد تو. هزينه زيادي نكردم. سرمايه من همين همكارانم، ‌همين دوستان و خانواده‌هاي‌شان بود كه چهره به چهره براي من تبليغ مي‌كردند. من پوستر چاپ كردم اما خيلي زياد نبود كلا يك ميليون تومان هزينه چاپ پوستر و كارت شد. حتي براي پوستر هم با همين لباس رفتگري عكس انداختم.»

۱۳۹۶/۳/۱

اخبار مرتبط