اظهارات امیر قطر درباره ایران تكذیب شد

خبرگزاری رسمی قطر پس از انتشار اظهاراتی منتسب به امیر قطر اعلام كرد كه سایت این خبرگزاری هك شده است. به نقل از امیر قطر مطلبی منتشر شده بود كه در آن گفته بود دشمنی با ایران عقلانی نیست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: خبرگزاری رسمی قطر پس از انتشار اظهاراتی منتسب به امیر قطر اعلام کرد که سایت این خبرگزاری هک شده است. به نقل از امیر قطر مطلبی منتشر شده بود که در آن گفته بود دشمنی با ایران عقلانی نیست.

دفتر ارتباطات دولت قطر اعلام کرد که یک شرکت ناشناس خبرگزاری رسمی قطر را هک و اظهاراتی غلط را به نقل از تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر منتشر کرده است.

خبرگزاری رسمی قطر نیز اعلام کرد که پس از این اتفاق، سایت خبرگزاری خراب بوده و به نظر می‌آید که هدف از این کار تخریب روابط قطع با دوستانش در خلیج (فارس) بوده است.

بنابر اعلام خبرگزاری رسمی قطر، هکرها همچنین توانسته بودند در ساعات نیمه شب، کنترل حساب توئیتری خبرگزاری را به دست بگیرند. آنها در این مدت سه پیام به نقل از وزیر امور خارجه قطر منتشر کرده بودند.

در خبرهای منتسب به امیر قطر آمده بود که وی گفته است: اتخاذ رویکرد خصمانه علیه ایران عقلانی نیست و روابط قطر با آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ دچار تنش شده است.

۱۳۹۶/۳/۳

اخبار مرتبط