كشف صد هزار عدد ویزای جعلی عراق در تهران

رئیس پلیس تهران گفت: از اعضای باند فروش ویزای جعلی عراق حدود یك صد هزار ویزای جعلی كشف شد و تحقیقات تكمیلی جهت شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی درخصوص اقدامات پلیس برای برخورد با باندهای صدور ویزای جعلی گفت: در سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر شهروندان و مردم کشورمان به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند که این امر باعث بروز مشکلاتی برای زائران می‌شد.
وی با اشاره به اینکه با پایش‌های تخصصی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند، افزود: در این عملیات اعضای ۶ نفره این باند جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی عراق می‌کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و ضمنا دو چاپخانه نیز پلمپ شدند.
رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از اعضا این باند حدود یک صد هزار ویزای جعلی کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد.
رحیمی با تاکید براینکه هموطنان گرامی برای دریافت ویزای خود باید به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنند، اضافه کرد: فروش اینگونه ویزاهای جعلی می‌تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران گرامی به عتبات عالیات داشته باشد و چه بسا به دستگیری زائران منجر شود.

۱۳۹۶/۷/۲۳

اخبار مرتبط