باشگاه نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

باشگاه نفت طلاییه تهران به علت نواقصی كه در مدارك ارائه شده‌اش به فدراسیون فوتبال درباره رضایت بدهكاران داشت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی که امروز (دوشنبه) تکلیف چهار نماینده ایران برای دریافت مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا ساعت ۱۴ مشخص می‌شود هر چهار نماینده ایران در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.

دو روز قبل نمایندگان چهار باشگاه آسیایی شده ایران، جلسه‌ای را در سازمان لیگ برگزار کردند که مدیران استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مدارک و اسناد خود را به صورت تمام و کمال ارائه کردند و فقط در بخش پرداخت بدهی‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

نکته عجیب، بی‌تفاوتی مدیران نفت نسبت به وضعیت این تیم بود که هیچ مدرک و سندی را برای حضور در جلسه به همراه نداشتند و تاکنون هم نسبت به این موضوع اقدام نکرده‌اند.

با توجه به این که دقایق کوتاهی به تعیین تکلیف این تیم‌ها باقی‌ مانده است، نفت تهران با بدهی در حدود ۱۶ میلیارد تومان نمی‌تواند مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا (ACL) را به دست بیاورد مگر این که معجزه‌ای صورت بگیرد و در عرض یک یا دو ساعت مشکلات مالی این تیم حل شود.

تکلیف سه تیم دیگر هم بسته به حل پرونده‌های مالی آنها است که وضعیت آنها ساعت ۱۴ مشخص خواهد شد.

۱۳۹۶/۸/۸

اخبار مرتبط