ترامپ: امیدوارم حال كیم جونگ اون خوب باشد!

عکس خبري -ترامپ: اميدوارم حال کيم جونگ اون خوب باشد!

ترامپ گفت: نمی‌خواهم درباره وضعیت جسمانی كیم جونگ اون ، رهبر كره شمالی صحبت كنم، اما امیدوارم حالش خوب باشد.


به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا گفت: نمی‌خواهم درباره وضعیت جسمانی کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی صحبت کنم، اما امیدوارم حالش خوب باشد.

اخبار بین الملل-ترامپ در کنفرانس روزانه خود درباره ویروس کرونا تصریح کرد: پیشبینی ما این است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا طی روز‌های آینده روند کاهشی پیدا کند. دلیل شمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، آزمایش‌های زیادی است که ما انجام می‌دهیم. تعداد آزمایش‌هایی که ما انجام می‌دهیم بسیار بیشتر از هر کشوری در جهان است.

وی مدعی شد: بزودی روزانه ۵ میلیون آزمایش تشخیص ویروس کرونا را انجام خواهیم داد. ما هنوز به واکسنی برای این بیماری دست نیافته ایم، ولی نشانه‌های خوبی در این زمینه هست و آزمایش‌ها کماکان ادامه دارد.

ترامپ خاطر نشان کرد: کارشناسان ما در دولت معتقدند ما از اوج شیوع ویروس کرونا در آمریکا عبور کرده ایم. از همین رو، شهروندان آمریکایی چشم به راه بازگشایی اقتصادی در کشور هستند.

گفتنی است آمریکا بالاترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را داراست. تاکنون یک میلیون و ۳۲ هزار تن در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند. از این میان، ۵۹ هزار آمریکایی جان خود را از دست داده اند.

ضعف دولت ترامپ در مواجه با ویروس کرونا با انتقادات گسترده‌ای در آمریکا مواجه شده است. همچنین اقدامات ترامپ در فرافکنی و اتهام به چین و نیز قطع کمک‌های مالی به سازمان جهانی بهداشت منجر به ایجاد موجی از انتقادات علیه وی شده است. اظهارات مضحک گاه و بی گاه ترامپ در کنفرانس‌های خبری خود درباره مبارزه با ویروس کرونا مانند خوردن یا تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن برای نابودی این ویروس (!)، باعث تمسخر وی از سوی منتقدانش شده است.

۱۳۹۹/۲/۱۰

اخبار مرتبط