واكنش ذوب‌آهن به خداحافظی شفاهی رادولوویچ

عکس خبري -واکنش ذوب‌آهن به خداحافظي شفاهي رادولوويچ

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اعلام كرد كه سرمربی این تیم در صورت عدم بازگشت به ایران، باید این موضوع را به صورت مكتوب به باشگاه ذوب‌آهن اعلام كند.

به گزارش نما،‌ احمد جمشیدی در ارتباط با صحبت‌های اخیر رادولوویچ که گفته قصد بازگشت به ایران را ندارد، گفت: برای ما مصاحبه نمی‌تواند یک مدرک قابل استنادی باشد. او در صحبت‌هایی که مدتی پیش با مدیرعامل باشگاه داشت، حرفی از نیامدن نزد. مشکلی برای همکاری نداریم و حتی بعد از شیوع بیماری کرونا دوست نداشتیم ایشان از ایران برود ولی رادولوویچ گفت که به دلیل مسائل خانوادگی باید به کشورش برگردد.


وی تاکید کرد: مشکلی بابت بازگشت رادولوویچ نداریم و باشگاه به تعهداتش در مورد این مربی عمل کرده است. اگر قرار است این مربی تصمیم دیگری بگیرد و به ایران برنگردد باید این موضوع را به صورت مکتوب و رسمی به باشگاه بگوید.

جمشیدی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن قرار است سرمربی جدیدش را معرفی کند؟» گفت: فعلا که سرمربی ما جدا نشده و قرار است جلسه هیئت مدیره هم این هفته برگزار شود. تا چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود ولی الان نمی‌توان در مورد وضعیت کادر فنی صحبت دقیقی انجام داد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۹

اخبار مرتبط