زمانی: مسئول امضای قرارداد با بویان باید پاسخگوی خسارت به استقلال باشد/ مقصران برخورد با شفر خودشان را نمی‌بخشند

عکس خبري -زماني: مسئول امضاي قرارداد با بويان بايد پاسخگوي خسارت به استقلال باشد/ مقصران برخورد با شفر خودشان را نمي‌بخشند

حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال تأكید كرد، مسئول امضای قرارداد با بازیكنان باید جوابگوی قرارداد با بویان نایدوف باشد.

به گزارش نما، حسن زمانی درباره طلب 550 هزار دلاری وینفرد شفر از استقلال، اظهار داشت: قراردادی با شفر بسته شد و در چارچوب آن، باید با ایشان رفتار می‌شد. در مقطعی که به خاطر یکسری مسائل از هیئت مدیره استقلال استعفا کردم، رفتار غیراخلاقی با مربی کارکشته و با ادبی مثل شفر صورت گرفت که لکه سیاهی در برخورد مدیران با مربیان بود. در صورتی که باید اجازه می‌دادند شفر کارش را ادامه دهد و سپس در چارچوب قرارداد راحت توافق کرده و فسخ کنند، نه اینکه وقتی مربی قرارداد دارد، درِ تمرین را به روی او ببندند. چنین رفتاری، جایی در فرهنگ ما ندارد.

وی افزود: وینفرد شفر به دلیل برخوردی که با او شد، تا جایی که می‌توانست دنبال حق و حقوقش رفت. فکر نکنم کسانی که عامل این قضیه بودند، خودشان را ببخشند، چرا که امروز خسارت هنگفتی به باشگاه استقلال زدند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به قرارداد بویان نایدوف، هافبک مقدونیه‌ای پیشین آبی‌پوشان گفت: کسی که همه کاره جذب بازیکن و عقد قرارداد بوده است، باید جواب دهد. زمانی که متوجه شدند بازیکن مشکل دارد، راحت می‌توانستند در آن مقطع با او مذاکره کرده و توافق کنند، نه اینکه او را رها کنند. بازیکن حاضر بود برای فسخ قرارداد زیر 30 هزار دلار پول بگیرد و برود. کسانی که عامل شکایت بویان از استقلال هستند، باید پاسخگو باشند. کسانی که با تصمیمات غلط، خسارت زیادی به باشگاه وارد کردند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۲۶

اخبار مرتبط