غول‌های بورس چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟

عکس خبري -غول‌هاي بورس چه زماني بازگشايي مي‌شوند؟

در حالی كه سهامداران نگران سرمایه خود در بورس هستند و به شدت پیگیر زمان بازگشایی نمادهای "شستا" و "حكشتی" هستند، اما مسئولان بورس خود را موظف به اطلاع رسانی در این باره نمی‌دانند.

به گزارش نما، در حالی که ۱۴ روز کاری از بسته شدن نماد "شستا" و ۹ روز کاری از بسته شدن نماد "حکشتی" در بازار سرمایه می‌گذرد هیچ اطلاع رسانی درباره زمان بازگشایی این دو غول بورسی نمی‌شود و مسئولان مربوطه از دادن اطلاعات و اظهارنظر در این باره طفره می‌روند.

بخش بزرگی از مردم بر روی این دو غول بزرگ بورس، سرمایه‌گذاری کردند و به شدت به دنبال پیگیری زمان بازگشایی این سهم‌ها هستند، اما با توجه به دسترسی نداشتن به مسئولان بازار سرمایه نمی‌توانند اطلاعی در این باره کسب کنند.

در همین باره با محمودگودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران تماس گرفته شد که وی فقط به این جمله که بعدا تماس می‌گیرم بسنده کرد.

همچنین سعیدمحمد علیزاده مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس نیز در واکنش به سوال زمان بازگشایی "شستا" و "حکشتی"، اظهار کرد: بنده در جلسه هستم و در این باره با آقای گودرزی تماس بگیرد و به تماس پایان داد.

عدم پاسخگویی در بین مسئولان بورسی در حال تبدیل شدن به یک رویه است و حاضر به پاسخگویی به مطالبات سهامدارانی که سرمایه خود را به بورس آوردند نیستند.

منبع:بورس نیوز

۱۳۹۹/۷/۷

اخبار مرتبط