خادمی در گفتگو با نما:

دولت كشور را به حال خود رها كرده است

عکس خبري -دولت کشور را به حال خود رها کرده است

عضو سابق كمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: متأسفانه عملكرد دولت در این هفت سال به گونه ای بوده كه گویا كشور به حال خود رها شده است.

هدایت الله خادمی، عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: در این هفت سال عملکرد دولت آقای روحانی به گونه ای بوده که از مشکلات کشور نه تنها کاسته نشد، بلکه بر دامنه این مشکلات هم افزوده شد.
وی افزود: در سه دهه گذشته تقریباً دولتی وجود نداشته که در راستای منافع و منابع ملی حرکت کند و اقداماتش را به گونه ای تنظیم کند که مشکلات مردم حل و فصل شود.
نماینده سابق مردم ایذه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: دولت حسن روحانی این روزها سکوت کرده و حداقل آن اقدامات نمایشی گذشته را هم انجام نمی دهد؛ در صورتی که قبلاً در التهاب های بازار ارز و طلا و سکه با مردم سخن می گفت، رئیس کل بانک مرکزی مصاحبه ای انجام می داد و یا با اخلال گران بازار ارز مقابله صورت می گرفت، اما این روزها هیچکدام از این اقدامات نمایشی را هم دیگر شاهد نیستیم تا حداقل روحیه مردم و امید مردم افزایش یابد.
خادمی با ابراز تأسف از روابط نه چندان گرم میان مجلس یازدهم و دولت گفت: از زمانی که مجلس یازدهم تشکیل شده است، میان دولت و مجلس اختلاف وجود داشته و آنچنان با هم رقابت می کردند که این رقابت ها شبیه رقابت های انتخاباتی است.
وی ادامه داد: از خرداد 99 به بعد که مجلس یازدهم تشکیل شد، دولت و مجلس به یکدیگر همانند رقیب نگاه کرده‌اند و مدام درصدد انتقاد از یکدیگر برآمده اند و به طور کلی مردم و مشکلات مردم را رها ساخته اند.
عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم گفت: در این مدتی که از تشکیل مجلس دهم می گذرد نه رئیس جمهور یک بار در مجلس حضور پیدا کرده و نه نمایندگان با رئیس جمهور جلسه برگزار کرده اند.

۱۳۹۹/۸/۱

اخبار مرتبط