مظلومی: متاسفم برای كسانی كه نام خود را فوتبالیست ملی گذاشتند

عکس خبري -مظلومي: متاسفم براي كساني كه نام خود را فوتباليست ملي گذاشتند

سرپرست تیم فوتبال استقلال از رفتار همتایش در تیم فولاد ابراز گلایه كرد و گفت: متاسفم برای كسانی كه نام خود را فوتبالیست ملی گذاشتند اما واقعیت را نمی‌گویند.

به گزارش نما، به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده در بازی روز گذشته تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در استادیوم شهدای فولاد اهواز، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: من از آقای علوی که تا دیروز او را یک فوتبالیست اخلاق‌مدار می‌دانستم گلایه دارم و از ایشان انتظار داشتم تمام واقعیت‌ها را بگوید. همه شما می‌دانید که من در زندگی ورزشی‌ام اهل حاشیه نبودم و روز گذشته هم تمام تلاشم بر این بود که حواشی ایجاد شده را کنترل کنم و به نیمکت‌های دو تیم آرامش بدهم. حتی چند بار با آقای نکونام صحبت کردم اما متاسفانه نیمکت تیم فولاد از همان ابتدای بازی شروع به فحاشی و اعتراض کرده بود.

وی افزود: نکته‌ای که برای من عجیب است این بود که آقایان مدعی بودند سال گذشته در بازی مقابل نساجی، محمود فکری و دستیارانش با آن‌ها برخورد نامناسبی داشتند که اگر هم چنین بوده باشد، باید گفت چه ربطی به استقلال دارد که شما این‌گونه نیمکت این تیم را مورد هجمه قرار می‌دادید؟

مظلومی ادامه داد: متاسفم برای کسانی که نام خود را فوتبالیست ملی گذاشتند اما واقعیت‌ها را نمی‌گویند. سوالی که از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته اخلاق دارم این است که چرا عکاسی که قبلاً منشوری بوده و به دلیل کارت به کارت کردن برای داوران از سوی کمیته اخلاق محروم شده در کنار تیم فولاد قرار دار؟ واقعاً حضور او در کنار تیم فولاد چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ من برای ناظر بازی و داور چهارم متاسفم که رفتارهای این عکاس را کنار زمین دیده و سکوت می‌کردند.

سرپرست استقلال اضافه کرد: دیداری که می‌توانست زیبا و خوب از آب درآید با یکسری حواشی به حاشیه رفت و متاسفانه هواداران نتوانستند از این یک بازی زیبا لذت ببرند و من متاسفم برای کسانی که این اتفاق را رقم زدند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تعویض‌های استقلال دیر وارد زمین شدند هم گفت: دو دقیقه بعد از مصدومیت دانشگر مشخص شد او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. ما بلافاصله برگه تعویض را پر کردیم و تحویل دادیم که مشخص شد تابلو الکترونیکی خراب است و داور چهارم درگیر درست کردن تابلو دستی شد و این موضوع زمان زیادی را از بین برد. بعد از آن هم تا توپ از بازی خارج شد، تعویض‌ها انجام شد.

مظلومی در پایان خطاب به حاشیه‌سازان گفت: خیلی از دوستان تلاش کردند ما را همین ابتدای کار وارد حاشیه کنند. ان‌شاءالله با همت کادر فنی و بازیکنان، بازی بعدی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. اتحاد و همدلی بالایی در استقلال وجود دارد و حاشیه سازان مطمئن باشند که نمی‌توانند به استقلال لطمه بزنند و آقای فکری و همکارانش همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرند.
منبع: سایت باشگاه استقلال

۱۳۹۹/۹/۱

اخبار مرتبط